sobota, 5 kwietnia 2014

Podsumowanie :)

LICZBA ODWIEDZIN PRZEZ CAŁY ROK:D 125242
Liczba odwiedzin w rocznice bloga <3  483 strasznie mało nie pobiliśmy rekordu :(
Liczba postów 206 :) 
Liczba komentarzy 1345
Obserwatorzy 23
   Może nie jest tego dużo jak na innych blogach, ale bardzo dziękujemy, oby kolejny rok był     lepszy :)
Nasze wrażenia :> 
Nika
,, Jest to dla mnie wspaniałe uczucie, gdyż jak pisze, mogę pokazać światu pomysły z mojej wyobraźni i nie tylko, bo w nie których nawiązuje tez do mojego życia prywatnego, dzięki pisaniu mogę się otworzyć na świat i mogę być sobą"
Agan
,,Bardzo się cieszę, że mogę prowadzić bloga, pisać dla was (nie zawsze dobre) imaginy Jeśli teraz ktoś by się mnie zapytał, czy choć przez chwilę żałowałam, że wraz z Natalią założyłyśmy bloga, bez zastanowienia odpowiedziałabym "NIE". Nie żałuję, wręcz przeciwnie. Dzień, w którym postanowiłyśmy założyć bloga, był cudownym dniem. Nie mogę uwierzyć, że to już rok ^^ Jak ten czas szybko zleciał. Mam nadzieję, że przetrwamy jeszcze dłuugo i będziemy dla was pisać "
Niallowa 
,,Nie wierzę ! to już rok naszego bloga <3 kiedy rano się obudziłam odczułam niewyobrażalną radość!Normalnie nie wstaje z takim bananem na twarzy. W szczególności dzisiaj, bo straciłam głos -,-  Zakładając bloga cieszyłyśmy się jak głupie, kiedy ktoś zajrzał na naszą stronkę  :* Już nie wspomnę o pierwszym komentarzU. Pisząc Imaginy czuję się spełniona, zawsze mam dużo pomysłów, niestety gorzej z czasem :/ Już niedługo Święta więc coś na 100 % napisze. Dzięki założeniu bloga poprawiły mi się oceny za wypracowania serio, tylko dalej mam problem z ortografią -,- Kiedy mam doła jedynym rozwiązaniem jest napisanie opowiadanka. To wszystko na dziś Kocham was robaczki <3 "

1 komentarz:

  1. Gratuluję! ! !
    Dla mnie Wasza twórczość jest piękna, idealna i w ogóle ... <3

    OdpowiedzUsuń