sobota, 5 kwietnia 2014

Zayn ^^ by Niallowa

A więc zaczynamy...Nie wiem, czy zauważyłyście, ale  jesteśmy wraz z Agan tutaj od roku czasu :D
Nika doszła trochę później, ale dzisiaj świętujemy rok trwania bloga !! :D

Imagin produkcji Niallowej :D hahahaha( sr musiałam to napisać) 
To oto dzieło jest dedykowane Dajanie <3 z Aska :D kocham cię  :* miło, że ktoś chce bym to ja napisała dla niego dedyke

cały imagin jest twoimi oczami ^.^

-[T.I]!! Twój facet idzie- powiedziała [T.I.P] wskazując na okno kawiarni w której siedziałyście
-Skąd on wie, gdzie jesteśmy? – zapytała druga znajoma, uśmiechając się
-Obiecał, że nie przyjdzie do nas- zaśmiałam się- Przepraszam was..- [T.I.P] przerwała mi
-Daj spokój, jest dobrze. Tęskni za tobą. Teraz ma trochę wolnego czasu
- Hej dziewczyny!- obok mnie stał już mulat
- Hej- odparłyśmy
- Co ty tutaj robisz skarbie ?- dodałam
- Muszę cię porwać- teraz to sobie wymyślił, co dziewczyny sobie pomyślą
-Co? Przecież mówiła ci, że zamierzam spędzić trochę czasu z przyjaciółkami-złapałam jego dłoń
-Tak wiem, ale mam do ciebie ważną sprawę-następnie zwrócił się do dziewczyn- Pozwolicie jej pójść ze mną?
- No [T.I] idź, bo twój książę zaraz ucieknie- śmiała się[T.I.P]
-Przepraszam Was. Spotkamy się niedługo, obiecuje wam-mówiłam-zadzwonię jeszcze dzisiaj i sobie porozmawiamy
-Dzięki dziewczyny- powiedział Zayn, kiedy już wychodziliśmy
- Co jest takiego ważnego, że musiałam wyjść?- grzecznie zapytałam
- A może na początku buziak ?
-Pewnie-obdarowałam chłopaka soczystym całusem w usta
-A teraz słucham
-Nie tutaj, porozmawiamy w domu-o nie nie nie ja znam tę minę, coś złego się stało
-No dobrze
~*~
Podróż minęła nam w ciszy, zawsze mamy jakieś tematy, a teraz ? Zero! Co się dzieję, co jeżeli mu nie wystarczam i chce zakończyć nasz związek? Ruszyłam prosto do salonu, po chwili dołączył do mnie on. Moja dusza, brak jej spowodowałby nicość. 
- Kotek... jest sprawa- przeciągał jak najdłużej i zaczął drapać kark..
-Co jest Zayn ?Coś się stało ? - czuję jak ręce mi dygoczą
-Niee.. nic.. tylko… ja…umm...- jąkał się-…to znaczy…. Zespół…. Musi wyjechać- spuścił wzrok
- Zaynn!- przeciągnęłam- dopiero co wróciłeś, a ty znów chcesz mnie zostawić ?

-[T.I] wiem, to nie miało tak być. Manager zorganizował nam kilka wywiadów bez naszej zgody i musimy jechać-przetarł twarz dłońmi

- Dwa dni temu wróciłeś, znów wyjedziesz! Ja rozumiem masz karierę, ale mi też ciebie brakuje! Czasem chciałabym się do ciebie przytulić porozmawiać z tobą, pocałować, złapać za rękę podczas spaceru, ale cię do cholery nigdy nie ma przy mnie!- Łzy leciały mi ciurkiem po policzkach, pewnie wyglądałam strasznie

- Dasz radę mała, jeszcze kilka dni i będziemy razem.. Nie mam innego wyboru, muszę jechać- patrzył mi prosto w oczy, niestety tego było za wiele, nie wytrzymywałam bez niego. Jestem jak roślinka, a jego głos i dotyk jak woda, bez wody kwiat usycha.Czyli ja też niedługo uschnę.
-  Ja nie mogę...- jestem załamana- Z każdą minutą kiedy ciebie nie ma blisko mnie, jest ze mną coraz gorzej, chcę normalnie żyć, przynajmniej próbować. Niestety nie jest mi to dane! Rozmowy przez telefon, nie zaszyją tęsknoty w moim sercu. Ja potrzebuję cię, potrzebuję cię w każdej postaci! Gdy coś ważnego się wydarzy, dowiadujesz się jako ostatni ! czemu ? bo zawsze jesteś w trasie !
-[T.I] przepraszam.. Kocham cię, nie chcę cię stracić..- Ja też cię kocham, ale to nic nie zmieni
-Przemyśl Zayn, czy  chcesz ze mną dalej być- wyszłam kierując się w stronę sypialni. Wzięłam książkę, wciągając się w wir czytania
~*~
Dzisiejszy dzień minął bardzo szybko. Dochodziła 1 w nocy, a Zayn nadal nie położył się spać. Postanowiłam wziąć szybki prysznic, więc po 15 minutach znów położyłam się na łóżku przykrywając kołdrą. Sen jednak nie przychodził, martwiłam się o chłopaka. Boję się, że odejdzie ode mnie, w końcu sama o tym ciągle gadam. Po ciężkich próbach nareszcie odpłynęłam. 
Rano obudziło mnie szturchanie. 
-Co jest?- kto normalny mnie budzi!
-[T.I]?- boszz.. to Zayn, jak on seksownie wypowiada moje imię- Nie chcę byś była na mnie zła, dlatego gadałem wczoraj z Paulem, chłopakami i innymi ludźmi, po to aby przekonać ich, żebyś pojechała z nami. Zgadzasz się?
- Co?-  jej zaskoczył mnie, on mnie naprawdę kocha!-ochh skarbie!- znów prawie ryczę, tym razem ze szczęścia
- Nie chcę cię stracić [T.I] Bardzo cię kocham, nie wyobrażam sobie żyć, ze świadomością, że możesz czuć się samotna. Obiecuję ci! wszystko się zmieni... Na lepsze oczywiście- uśmiechnął się
- Też cię kocham Zayn- pocałowałaś go, lecz  nie zapowiadało się aby był to koniec przygody
-Jesteś taka piękna- w tym momencie zadzwonił telefon, oderwaliśmy się od siebie
-Skarbie to Liam, będą po nas za 30 minut-coooo!??!!!! on sobie jaja robi!!
- Jak to ?Ja muszę się jeszcze spakować!Nie wyrobię się!- zaczęłam biegać po całym okoju szukając rzeczy
- Spokojnie- mój królewicz złapał mnie od tyłu w pasie- już cię spakowałem- ucałował moje czoło, mam wspaniałego chłopaka EVERR!!
- Serio ? kiedy ty to wszystko zrobiłeś?
- Wtedy gdy ty sobie słodko spałaś, teraz idź się ubierz, bo zaraz chłopacy tu wparują, a ja nie chcę by cię widzieli w samej bieliźnie 
-Już lecę- miałam wejść do łazienki, kiedy nagle odwróciłam się i podbiegłam do Zayna, naparłam na jego usta po czym schowałam się w  toalecie.
~*~
Ubieraliśmy buty, reszta zespołu już czekała w samochodzie. Przeżyłam szok! po wejściu do wana zobaczyłam Eleanor i Naomi dziewczyny Lou i Nialla.
- Hejj!!- pisnęły 
-Cześć!- zaczęłyśmy plotkować, dowiedziałam się, że to dzięki Zayn'owi możemy wszystkie jechać z naszymi ukochanymi. Również przypomniałam sobie, że miałam zadzwonić do przyjaciółek, ale napisałam im tylko sms'a, że przepraszam(znowu) i że wyjeżdżam na kilka dni razem z moim wspaniałym brązowookim facetem...
-[T.I] mam nadzieję, że uda nam się skończyć to co dzisiaj rano zaczęliśmy- szepnął mi do ucha Malik. W zamian posłałam mu promienny uśmiech.....
Koniecc!!!
_________________
Koniec Pamiętajcie dużo dużo komentarzy :D i wejść oczywiście!!! bijemy rekordy !! dzisiaj musi być najwięcej wejść !!!~Niallowa

8 komentarzy:

  1. To jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny <3 Zayn ją zabrał ze sobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Snamahshsfdvgxxzx <3
    Taki piękny i jeszcze z Zayn'em... KOCHAM <3
    Wiesz może, czy wracasz? Bo ostatnio jest tu Ciebie coraz więcej ^^ ;*
    Czekam na kolejne :3

    http://all-these-little-thingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak... już wróciłam Kochana!! :****~Niallowa

      Usuń
  4. Imagin jest cudowny :) Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki :3 też tak chce .. :( też chce takiego kochanego :*

    OdpowiedzUsuń