sobota, 26 kwietnia 2014

Liebster Awards (po raz kolejny :D)

Dziękujemy za ponowną nominację do Liebster Awards <3



1.Jaki jest twój ulubiony muzyk?
Agan: Hmm nie mam ulubionych muzyków, bardziej zespoły :D
Niallowa: Conor Maynard
Nika: Nie mam ulubionego muzyka, mam 1D

2.Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Agan: Dylan O'Brien <3
Niallowa: Jonathan Tago
Nika: Aktor- Taylor Lauthner
Aktorka- Selena Gomez

3.Jaki komentarz z bloga najlepiej pamiętasz?
Agan: Nie wiem XD
Niallowa: Zawsze wszystkie od Mary <3
Nika: Że na pewno nie mam 13 lat, bo tak dobrze piszę- Dziękuję hahaha ;)

4.Czy masz rodzeństwo?
Agan: Tak, siostrę :)
Niallowa: Mam potworne siostry
Nika: Nie

5.Twój ulubiony album?
Agan: Midnight Memories, Meet The Vamps 
Niallowa: Contrast
Nika: TMH

6.Jaki film najlepiej zapamiętałaś i dlaczego?
Agan: "Wciąż ją kocham", ponieważ jest cudowny *o*
Niallowa: Plan ucieczki :] ponieważ pokazał życie więźniów i okrutność ludzi :/
Nika: This is us, bo jest on o miłości do fanów

7.Co najbardziej lubisz w pisaniu bloga?
Agan: Najbardziej lubię czytanie cudownych komentarzy pod postami :)
Niallowa: Wtedy mogę podzielić się moimi myślami z ludźmi
Nika: Że mogę dzielić się swoją wyobraźnią

8.Co Cię zainspirowało do pisania bloga?
Agan: Natalia mnie namówiła :*
Niallowa: Czytanie blogów
Nika: Wyobraźnia

9.Jaki jest twój znak zodiaku?
Agan: Koziorożec
Niallowa: Lew
Nika: Rak

10.Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje swojego życia?
Agan: Nie miałam najlepszych wakacji, wszystkie są mega :)
Niallowa: W Zakopanem, ale teraz będą najlepsze :)
Nika: W rodzinnym mieście

11.Czy masz przyjaciela/przyjaciółkę Directioner?
Agan: Tak ^^
Niallowa: Tak <3
Nika: Mam

12. Masz chłopaka?
Agan: Nie 
Niallowa: Jestem na etapie wchodzenia w związek XD
Nika: Nie potrzebny mi do szczęścia

13.Twój ulubiony przedmiot w szkole i plany na przyszłość?
Agan: W-f i artystyczne <3 Na razie nie mam żadnych planów na przyszłość :)
Niallowa: W-F, planów nie mam XD
Nika: Ulubiony to w-f. Chcę robić coś związane ze sportem

14.Twoja pasja?
Agan: Siatkówka, pisanie imaginów, muzyka :)
Niallowa: Koszykówka
Nika: Siatkówka

15.Twoje najważniejsze marzenia?
Agan: Jest takie jedno, ale go nie zdradzę, bo się nie spełni XD
Niallowa: Teraz marzę, aby zdać xD bo nie wiem co z testami :D
Nika: Coś osiągnąć w życiu

Nominowane blogi: 

Pytania dla nominowanych:
1.W jakich butach lubisz chodzić?
2.Kolor pokoju?
3. Ulubiony kwiat?
4. Smak słodki, czy kwaśny?
5. Model telefonu?
6.Który blog jest twoim zdaniem najlepszy?
7. Do jakich fandomów należysz?
8. Ulubiony program telewizyjny?
9. Co cię denerwuje w innych ludziach?
10. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
11. Jest coś czego nigdy nikomu nie powiedziałaś?
______________________________________
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kolejną nominację :) Jest nam bardzo miło <3
Chciałam bardzo przeprosić za to, że już dawno nie dodałyśmy nic nowego :/ Ale spokojnie, ja już coś powoli piszę i może niedługo się pojawi :D 
Kocham was, Agan :*

1 komentarz:

  1. Niallowa, Ty pamiętasz moje komentarze ;o Idę się schować xd
    Gratuluję kolejnej nominacji! :D
    i przy okazji dzięki ;))
    Czekam na imagina :3
    Nie zdziwcie się, jeśli nie skomentuje od razu, bo wyjeżdżam ;p
    Też Was kocham, Agan :*

    OdpowiedzUsuń