piątek, 18 kwietnia 2014

Wesołych Świąt + nowy teledysk :D

Hej robaczki :*
Jako adminka składam wam najserdeczniejsze życzenia
z okazji Świąt Wielkanocnych :)
Mam nadzieję, że spędzicie ten czas z rodziną,
że ten dzień przyniesie wam dużo uśmiechu na twarzy :D
I wiele wiele pozytywnych emocji <3

Widziałyście nowy teledysk ?
co ja gadam ! pewnie tak :D
ale dodam linka :D
https://www.youtube.com/watch?v=_kqQDCxRCzM

Przepraszamy, że nic nie dodajemy :/ Niestety ja (Niallowa) i Agan musimy się uczyć bo w środę piszemy testy gimnazjalne :( trzymajcie kciuki :* Bardzo nam zależy by dostać się do wymarzonego liceum :) także musicie jeszcze trochę poczekać :C  Wybaczcie :/ cieszcie się Świętami <3  lanego poniedziałku :*
A i jeszcze coś :) zajrzycie na tego bloga ? proszę <3 jest naprawdę super, ale prawie nikt nie komentuje :c nie chcę by ta bloggerka zawiesiła bloga :( ~Niallowa


3 komentarze:

  1. Testy gimnazjalne o.o
    Cholerstwo no nie? Tylko nas dobijają po świętach!
    Kochane, trzymam za Was kciuki! ;)
    Buziaki! MissPotatoe

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Libster Award, więcej na http://storyaboutzaynmalik.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah, spóźnione życzenia, ale zawsze ;)
    Wesołych Świąt!
    Bosh, egzaminy, współczuję ;/ Ja mam jeszcze czas xD
    POWODZENIA <3
    3mam za Was kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń