piątek, 18 października 2013

przeprosiny :(

Wybaczcie, że od dawna nic nie dodajemy, ale nie mamy czasu
Jesteśmy w 3 Gimbazie i ciężko jest nam łączyć obowiązki z przyjemnościami ( blogiem)
Niestety testy się zbliżają wielkimi krokami,
więc to co zapomnieliśmy przez te kilka lat, musimy nadrobić, jeżeli chcemy dostać się do szkoły o której marzymy.
Obyście tylko nie mieli nam tego za złe.
Jak tylko znajdziemy trochę czasu to coś napiszemy. Gorące całuski :*
______________________________________________________
Wybaczcie nam :/
Powodzenia w szkole :)/N

7 komentarzy:

  1. Trochę szkod ale w 100 procentach was rozumiem :)
    Ja sama mam taki sam problem ponieważ jestem teraz w 6 klasie :(
    Dlatego nie jestem na was zła :D
    Zniecierpliwiona czekam na nowy imagin :***

    www.serduszko5000.blogspot.com
    Zapraszam do siebie *_*
    będzie mi niezmiernie miło jak wpadniesz i skomentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :(
    No, ale nauka faktycznie pochłania. Ja akurat w 3 klasie gimnazjum miałam najlepszy czas na blogowanie... Porwadziłam blog i udało mi się mieć nawet świadectwo z paskiem co było dziwne, ponieważ przez te 3 lata gimnazjum dopiero w trzeciej klasie mi się udało haha ;D
    No, a teraz jestem w drugiej klasie technikum i jakoś czas biegnie do przodu nieubłaganie i chociaż mam mnóstwo pomysłów na imaginy to czas nie pozwala mi na icj zrealizowanie, a co najgorsze mam mniej czasu na czytanie innych blogów ;(
    I to mnie zupełnie dobija ;<
    No,ale niedługo będą święta, potem będą ferie.. i WAKACJE ;)
    Wszyscy na to czekają haha ;) Ja chyba najbardziej.
    Ok nie zanudzam was tu już.
    ŻYCZĘ powodzenia w nauce i mam nadzieję, ze jakimś cudem znajdziecie czas ;]
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj..wiemy o co chodzi :-) My też już tylko dajemy coś w weekendy . Pozdrowionka <3 Zuza i Sara xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem wszystko bardzo dobrze, dlatego absolutnie nie mam Wam tego za złe. ;)

    Zapraszam do siebie: spontaniczne-opowiadanie.blogspot.com Jeśli będziecie miały wolną chwilę to zachęcam do skomentowania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, wiem jak to jest szkoła! I życie staje się gorsze!
    Na nic nie ma się czasu! Jednym słowem MASAKRA!
    No cóż liczę, że chociaż od czasu do czasu coś się pojawi!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem jak to jest. Ja też nie mam na nic czasu przez szkołę.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    Czytasz = skomentuj.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń