piątek, 21 marca 2014

Konkurs :D

Hejka! Pamiętacie jeszcze mój konkurs ? Jest mi smutno dostałam tylko 2 prace :/ może coś narysujecie ? nie muszą być chłopcy tylko coś związanego z 1D proszę :/
Miałam wrócić na bloga, ale nie wiem  :/ teraz znów muszę załatwić sprawy rodzinne, więc muszę chwilę jeszcze odczekać :/   Jak wszystko będzie w normie to na pewno wrócę, obiecuję wam to !!
Tak w ogóle ktoś czyta jeszcze naszą stronę ? Wiem, dodajecie komentarze, ale jest strasznie mało odwiedzin:C Nawet BARDZO mało :/  
PRZEDŁUŻAM  TERMIN KONKURSU DO 12 KWIETNIA !! 
Pewnie osoby które wysłały prace są złe, ale niestety chcę by były chociaż 3 miejsca :C
_________________________________________________
wiem, że piszę bez sensu, ale tak jakoś  :/ nie wiem czemu :[ / Niallowa ^^

1 komentarz:

  1. Jak będę miała czas, to coś narysuję... c; Ale ostatnio coś z nim kiepsko ;(

    Ja czytam Waszą stronę, zawszeee <3

    + Zapraszam do mnie :)
    http://all-these-little-thingsx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń