środa, 5 marca 2014

WAŻNE By Niallowa

Hejka witam was!
A więc ogłaszam KONKURS :)
Wiem, że niedawno był, ale tym razem zaplanowałam,
że będzie to konkurs plastyczny <3
Lubię rysować ! I mam zamiar was zarazić moją passą <3
Bardzo byłoby mi miło, gdybyście wzięły w nim udział.
Mam w planie małą niespodziankę dla was!
Więc jak chcecie, aby ona się wyjawiła muszę mieć dużo przesłanych prac <3
E-mail na który możecie wysyłać swoje prace:
onedirectionwblogger@gmail.com
Proszę nie zawiedźcie mnie :/  Dużo prac przesłałyście do konkursu Agan, więc mam nadzieję, że
znajdą się jakieś plastyczki (chociażby jakieś amatorki ) 
Praca musi być związana z One Direction <3 Jakiś fajny napis, portret, karykatura itd. 
1.Należy narysować prace na kartce.
2.Skan lub zdjęcie malunku
3. Dowolna technika
4. Podpisać się
5. Najlepiej byłoby gdybyście wysyłały po jednej pracy, ale jeżeli ktoś bardzo chciałby więcej to proszę bardzo <3
6.Wysłać prace na odpowiedni adres ^^  
Jeżeli do Niedzieli (9.03) pojawi się 5 prac dodam imagina <3

Koniec konkursu myślę, że tak do 28 marca 
 ____________________
Tak jak już pewnie zauważyłyście, coraz częściej coś dodaje i po niedzieli okaże się czy wracam. Na 95 % tak :)

3 komentarze:

  1. Nowy konkurs, proszę, proszę :3 Może wezmę udział, zobaczę, czy coś dla Ciebie namaluję, może znajdę czas ;*
    O JERYJERYJERYJERYJERYJERY <3333333333
    WRACASZ NA 95% WOOOOAHH ;**
    Czekam niedzieli (poniedziałku) z utęsknieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoo, mam nadzieję, że wrócisz ! Chociaż 95% to bardzo dużo! Więc myślę, że tak <3 Co do konkursu, to szkoda, że nie umiem rysować ;D Chociaż karykaturę... kto wie xD Do ludzi utalentowanych: przesyłajcie swoje prace, bo nie mogę się doczekać imagina! ;)
    Przy okazji zapraszam na opowiadanie o Zayn'ie :
    www.obsession-zayn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam już ci swoją pracę ;p

    OdpowiedzUsuń