niedziela, 26 stycznia 2014

Niall XD cz.3

Witam was z kolejną częścią imagina o Niallu. Widzę że wam sie spodobał co mnie cieszy! :) Imagin dedykuje mojej przyjaciółce Klaudii, alinie cichockiej, JIAI i Mary! Mary uzależniłam się od twojego bloga, jest cudowny i czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały!!



Siedziałam na jego kolanach, całując się z nim. Nagle do mojego mózgu doszedł jakby tlen, jakby świadomość tego co robię, oderwałam się od niego najszybciej jak mogłam, a on zdezorientowaniem patrzył na mnie.
- Jeśli myślisz że mnie zaliczysz to grubo się mylisz!- wstałam z jego kolan i miałam już pójść do pokoju, kiedy złapał mnie za nadgarstek i odwrócił tak że stykałam się z nim klatką piersiową.
- Bądźmy szczerzy, gdybym chciał, właśnie w tej chwili bym cię przeleciał.- od powiedział mi i próbował znów mnie pocałować, ale ja go odepchnęłam i udałam się do pokoju. Jak on mógł! Jak ja tak mogłam! Nie mogę uwierzyć! Ja całowałam się z nim, jestem pijana, tak! Byłam pijana to będzie moja wymówka! Byłam już naprawdę zmęczona i postanowiłam się położyć. Nawet nie pamiętam kiedy zasnęłam. Wstałam nad ranem. bolała mnie głowa więc poszłam po tabletkę i wodę. Nialla nigdzie nie było znaczyło to że odsypia po wczorajszej imprezce. Chciałam iść już do pokoju, gdy usłyszałam pukanie do drzwi. Podeszłam i otworzyłam, zobaczyłam za nimi uśmiechniętego od ucha do ucha Louisa z bukietem niebieskich róż w ręce. Co on tu robi tak wcześnie? Zazwyczaj nie można go wyciągnąć do szkoły, a weekend to śpi do południa, a wieczorem zalicza panienki. Gestem ręki pokazałam mu żeby wszedł i był cicho. Zrobił to co mu kazałam i podał mi bukiet, zaniosłam go do kuchni i po chwili usiadłam koło Tomlinsona na kanapie.

 - Co tu robisz? I jeszcze tak wcześnie?- spytałam się go i upiłam łyk wody.
- Chciałem cię odwiedzić i  robisz dziś wieczorem?- spojrzałam na niego pytająco i ruchem głowy zaprzeczyłam- o to dobrze, bo chciałem cię dziś zaprosić na kolację, tylko kolację, nie żeby potem coś było. Proszę pójdziesz ze mną?- spytał i zrobił minę smutnego szczeniaczka.
- No dobrze, ale tylko kolacja i nic więcej- oznajmiłam mu, a on wy powiedział nieme "Yeah", pocałował mnie w policzek i rzucił krótkie " Pa, będę o 18" i wyszedł.  Spojrzałam na zegarek, dochodziła 11, postanowiłam pójść do pokoju i się odświeżyć. Ubrałam się w to i wyszłam na miasto w samo południe. Błądziłam między sklepami i zastanawiałam się w co się ubrać na dziś wieczór. Chodziłam i myślałam, aż wreszcie mnie olśniło! Louis lubi strasznie paski, więc postanowiłam coś takiego kupić. Miałam wyglądać ładnie, ale na luzie, tak jak zawsze Tommo. Weszłam do sklepu i znalazłam bluzkę, do tego spodnie oraz eleganckie buty. Po udanych zakupach wróciłam do akademika, Nialla nie było, na szczęście. Była godzina 15 więc zaczęłam się powoli szykować. Pewnie dziwicie się dlaczego zgodziłam się na wyjście z Lou?! To było jeszcze w szkole średniej, chodziłam z nim do jednej klasy mimo że on był  starszy. Zakochałam się w nim, lecz bałam się mu do tego przyznać. A potem dowiedziałam się o tym co robi z dziewczynami. Zaczęłam się go brzydzić i to moje zakochanie odeszło mimo że i tak nadal mi się podoba, on jest taki czarujący. Nim się obejrzałam była 18, byłam już gotowa, usłyszałam pukanie do drzwi. Podeszłam otworzyć i ujrzałam olśniewającego Tomlinsona. Nie powiem wyglądał bosko! Chwyciłam go pod ramie i wyszliśmy na kolację.

*PERSPEKTYWA NIALLA*
~~PRZED WYJŚCIEM NA KOLACJĘ [ T.I ] I LOUISA~~
Obudziłem się przez hałas zamykających się drzwi. Wstałem w oparzeniu, ale zaraz tego pożałowałem bo rozbolała mnie głowa. No tak mam kaca. Wszedłem do kuchni i rozejrzałem się po niej, nikogo nie było. Wszedłem do pokoju [ T.I ], by zobaczyć czy jeszcze śpi. Nie ma jej! Gdzie poszła? Chyba nie uciekła? Poszedłem do pokoju i ubrałem na  siebie dresy. Zajrzałem do lodówki, która świeciła pustkami więc postanowiłem udać się do pobliskiego spożywczaka.Szedłem drogą i przypomniałem sobie o dzisiejszym meczu. Wszedłem do sklepu i kupiłem kilka paczek chipsów, ciastka i picie. Gdy wracałem było koło 15, wszedłem do pokoju i usłyszałem wodę z pod prysznica, czyli [ T.I ] się kąpała. Wyciągnąłem telefon i zadzwoniłem do Harrego czy oglądamy razem mecz. Zgodził się i po chwili byłem w drodze do pokoju Hazzy, wszedłem bez pukania i przywitaliśmy się. Mecz zaczął się przed 17, w pokoju zjawili się chłopcy i zaczęliśmy oglądać. Po skończonym meczu, w którym nasi wygrali postanowiliśmy to uczcić jednak dopiero teraz zauważyłem że nie ma Louisa.
- Ej chłopcy gdzie Lou?- spytałem
- Wyszedł po pierwszej połowie meczu- od powiedział mi Zayn.
- Gdzie on poszedł  o tej porze?
- Do [ T.I ], podobno umówił się z nią o 18 na kolację- powiedział Harry, a Liam i Zayn za chichotali. Spojrzałem na zegarek 18. O nie!
- Sorry chłopcy, ale boli mnie głowa pójdę się położyć do jutra!
- Pa!- odkrzyknęli wszyscy, a ja już pobiegłem do pokoju. Otworzyłem drzwi, ale było pusto. Wiem gdzie mogą być! Pojechałem do ulubionej restauracji Lou- The Oxo, on ma styl! Pod restaurację podjechałem koło 19. Zauważyłem przez okno, że siedzą przy jednym ze stolików: rozmawiają, śmieją się... Postanowiłem zostać w aucie i się temu przyglądać. Po godzinie zaczęli się zbierać i udali się do wyjścia. Teraz musiałem zadziałać, nie pozwolę jej skrzywdzić, nie pozwolę żeby on ją zaliczył, żeby ktokolwiek ją skrzywdził. Zaraz co?! Nie, co ja mówię?! Przecież jestem Niall Horan, ja wykorzystuję i zostawiam. Ale jej nie mogę zostawić! Nie co? To nie możliwe! Nie może mi na niej zależeć, nie na niej! " Ale zależy" mówił jakiś głos mojej głowie. O nie! Chyba się zakochałem....

http://31.media.tumblr.com/70bd2b0e9c54ded4630ed66229f37d52/tumblr_mzwoxy6exc1rwpazlo1_500.gif
Hej kochani! Podobał wam się imagin??? Czekam na wasze opinie w komentarzach! Jak chcecie mnie znaleźć jestem na tej stronce jako Nika: https://www.facebook.com/MojeZycieToOneDirection . Oraz tu: onedirectionpoland24@interia.pl, gdzie możecie składać swoje zamówienia i pomysły na imaginy!
15 komentarzy= kolejny imagin!!
Nika

20 komentarzy:

  1. fajny jak zawsze i nie mogę się doczekać kolejnej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudoowny , pisz daleeej =3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww świetny !<3

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuuuu, niegrzeczny Niallerek się zakochał??? :* No to pięknie! :)
    Ciekawie się zapowiada! :P
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez obrazy, ale ta część jest trochę gorsza niż poprzednia i robisz dużo błędów...

    OdpowiedzUsuń
  6. suuupppeerrr :*
    Czekam na next ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i był z lekka nudnawy, ale miał przekazać bardzo ważne informacje, czyż nie? Niallerek się zakochał! <333
    I widzisz - miałam rację, bo w końcu jej nie przeleciał C; Tylko wiesz, ona ma być z Niall'em, jasne?! Mam gdzieś to, że chodziła z Louis'em, Niall i koniec kropka <333 Czekam na następny!!!!!!!!!!!!

    I na koniec - tak, wiem, to dziwne, bo podziękowania są zwykle na początku - DZIĘKUJĘ CI BARDZO ZA DEDYKA <33333333333 NAWET NIE WIESZ, JAK MNIE UCIESZYŁO TO, ŻE AŻ TAK BARDZO CI SIĘ MÓJ BLOGA PODOBA!!!! TWOJE IMAGINY TEŻ SĄ WSPANIAŁE!!! I AGAN TEŻ :**

    Na koniec przepraszam za to, że ten komentarz jest w sumie pisany bez ładu i składu i jeszcze raz DZIĘKUJĘ <33 Właśnie posyłam Ci moc całusów ;* To napisania!!!
    KOCHAM <33333333
    Mary ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ale slodko horanek sie zakochal czekam na next i dzieki za dedykacje przyjaciolko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Mam urodziny 1 lutego wtedy kiedy Harry. Moglabys wtedy zadedykowac mi imagin? Najlepiej z Hazza. Oczywiście jesli chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałaaam sie podpisać. Stylesowa 94

      Usuń
  10. Czekam z niecierpliwością na rozwój akcji :)
    Świetny imagin <3
    Nialler się zakochał :*********
    Awwwwwwwwww !
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww Zakochany Nialler *.* dawaj szybko next !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Szybko pisz kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boski^^ czekam na następną :* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moge sie doczekac kolejnej czesci!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznyy...*.* chce dalej xd!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Cudowny <3 Next jak najszybciej! ^^

    OdpowiedzUsuń