wtorek, 21 stycznia 2014

Niall XD cz. 2

Przybywam do was z drugą częścią Nialla ( i nie ostatnią ) . Dziękuje za 21 komentarzy po poprzednim opowiadaniem i zapraszam do mojej krainy wyobraźni!


Weszłam do środka i widok który zobaczyłam zmroził mi krew w żyłach. Zobaczyłam Nialla, który siedział przy stole razem z potrawami, których nigdy nawet nie próbowałam i znam je tylko z książek kucharskich. Gdy tylko mnie zobaczył wstał i podszedł do mnie zdejmując mi przy tym płaszcz i przytulając. To było bardzo dziwne i podejrzane. Potem ruchem ręki wskazał na stół i usiedliśmy, ja z jednej strony on na przeciwko mnie. Zaczęliśmy jeść, po chwili Horan zniknął w kuchni i wrócił z czerwonym winem w ręce, nawet nie wiem skąd je miał, ale na 100% przemycił, gdyż w akademiku nie wolno alkoholu, papierosów czy narkotyków rzecz jasna. Nalał po kieliszku i zaczęliśmy pic, po chwili poczułam jak zmęczenie mnie ogarnia i postanowiłam wziąć prysznic. Oznajmiłam to Niallowi i udałam się do łazienki. Po odświeżeniu się i wyjściu z kabiny, owinęłam się w ręcznik, aż nagle usłyszałam pukanie do drzwi łazienki.

*PERSPEKTYWA NIALLA*
Ona musi być moja. Muszę coś zrobić. Nie chce żeby chłopcy do końca życie mnie wyśmiewali, że miałem ją tak blisko, a tak naprawdę któryś z nich ją zdobył. Po prostu nie chce. Nie mogę wyobrazić sobie tej myśli, tej przyszłości. Postanowiłem zapukać do drzwi łazienki, pod pretekstem że chciałem z tam tond dres, który rzeczywiście tam był. Zapukałem, a po kilku chwilach, odezwała się ona nie pewnym głosem:
- Tak?
- [T.I]  czy mógłbym wejść, bo chciałem swój dres, jest na tej górnej półce gdzie nie dosięgasz- w głowie tak bardzo się cieszyłem że wczoraj zostawiłem dres tam a nie na innej półce. Namyśliła się bo od paru chwil mi nie od powiedziała- no to mogę?- spytałem jeszcze raz.
- Tak, ale szybko- od powiedziała trochę pod denerwowana. Otworzyłem powoli drzwi łazienki i zobaczyłem ją owiniętą jedynie w ręczni. W tej chwili tak bardzo ją pragnąłem, ale wiedziałem jakby się to skończyło. Wszedłem i skierowałem się do półek, sięgnąłem po dres i gdy trzymałem go już w ręku cały czas patrzyłem na nią, gdy ona zajmowała się lustrem.
- Co się tak szczerzysz?- spytała mnie gdy spostrzegła że się jej przyglądam.
- Hmm..- udawałem że się namyślam, podczas gdy kierowałem się do wyjścia- Lepiej byś się prezentowała bez tego ręcznika owiniętego wokół siebie- od powiedziałem robiąc zadziorny uśmiech i wychodząc. Gdy zamknąłem drzwi usłyszałem jak [ T.I ] przeklinała coś pod nosem, zadowolony z moich dzisiejszych dokonań, postanowiłem wyjść na miasto i sprezentować jej coś ekskluzywnego. Wracałem właśnie z miasta po moich udanych zakupach. Stanąłem przed drzwiami pokoju i usłyszałem śmiechy, które z tam tond dochodziły.  O nie! Wszedłem do pokoju i zobaczyłem na kanapie siedzącą [ T.I ] z Zaynem! Tak nie może być! Odstawiłem torbę z hukiem na podłogę i wtedy oboje mnie zobaczyli. Malik podszedł do mnie i przywitał się, potem odwrócił  uśmiechnął do dziewczyny i wyszedł. Tak po prostu, a jednak będzie to łatwiejsze niż myślałem.
- O czym rozmawialiście?- spytałem gdy udałem się w celu rozpakowania zakupów żywnościowych.
- A o różnych rzeczach, a ty gdzie byłeś?
- A w spożywczaku i w centrum handlowym, kupiłem ci coś.- spojrzałem na nią z uśmiechem, a ona podejrzliwie uniosła jedną brew do góry.- Chodź zobacz- poprowadziłem ją do mojego pokoju gdzie dałem torbę. Podałem jej pudełko, a ona powoli zaczęła je otwierać. Wreszcie z środka wyjęła sukienkę.
- Wow. Jest cudowna! Z jakiej to okazji?
-  Z takiej że jutro wieczorem zabieram cię na imprezę i nie odmówisz mi bo jest piątek, czyli w sobotę możemy odsypiać!
- Dobrze zgadzam się, a teraz wybacz, idę się już położyć.- Tak, tak, tak!!! Zgodziła się! I o to chodzi! Mój plan zaczyna działać!

*TWOJA PERSPEKTYWA*
Obudził mnie rano budzik. 7.00. Mam godzinę. Wstałam i odrobiłam poranne czynności, ubrałam się i uczesałam. Spakowałam  wszystkie notatniki i książki do torby. Otworzyłam drzwi pokoju i od razu doszedł mnie zapach jedzenia. Udałam się do kuchni i zobaczyłam stojącego Horana bez bluzki, przy patelni i smażącym naleśniki. Bez odzywania się usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść naleśniki z nutellą . Gdy skończyliśmy oboje wyszliśmy na zajęcia. O 15 wróciliśmy do pokoju, dzisiaj o tej samej godzinie kończyliśmy lekcje. Irlandczyk oznajmił że o 20 wychodzimy, więc postanowiłam udać się na zakupy po dodatki do sukienki. O 18 wróciłam, pokój był zamknięty, wyciągnęłam klucze i weszłam. Blondyna nigdzie nie było. Postanowiłam zacząć się szykować. O 19.40 byłam już gotowa, czekałam tylko na Nialla, 10 minut później wszedł do pokoju wyczekiwany chłopak. Wymieniliśmy kilka słów i udaliśmy się na imprezę. Kilka minut po 20 szalałam już na parkiecie w objęciach rożnych mężczyzn, w tym blondyna też. Około 23 poczułam że jestem już naprawdę pijana i zaczęłam się chwiać, po chwili podszedł do mnie Horan.
 - Hej księżniczko to chyba koniec na dziś zabawy hmm..?
- Nie, chce jeszcze zostać- zaczęłam marudzić.
- O nie jesteś kompletnie pijana, wracamy!- oznajmił i ujął moją rękę i zaczął prowadzić mnie do wyjścia.
Nawet nie wiem kiedy doszliśmy do pokoju cali za śmiani i nawet nie pamiętam z czego. Weszliśmy do pokoju i spojrzałam na Nialla, wpatrywał się w moje oczy, odwzajemniłam i w tej chwili stałam za hipnotyzowana jego niebieskimi tęczówkami. Nawet nie zauważyłam chwili, gdy nasze wargi się do siebie zbliżyły i zaczęliśmy się namiętnie całować. Po chwili siedziałam już na kolanach Irlandczyka nie odrywając od siebie ust.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak wrażenie po imaginie? Podobał się?! Jak myślicie czy nasz Horanem zaliczy [ T.I ]??? Wszystko dowiecie się w następnej części!! Jeśli chcecie zamówic u mnie jakiegoś imagina lub macie pomysł na jakiegoś piszcie do mnie na e-mail: onedirectionpoland24@interia.pl ;)
15 komentarzy = następny imagin!!
Nika

29 komentarzy:

  1. O Boże, cudowny!!! Taki ostry, ciekawe, czy ją przeleci :)

    Ludziska komentować!!! Musimy dobić do 15 komów!!!! :) <3

    Nie mogę się doczekać kolejnej części!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, ckw nie ma co więc czekam na następy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooł super!! Znając ciebie to będzie pewnie jakiś nagły zwrot akcji, ale zobaczymy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech będzie twarda i mu się nie da!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg... *.* cudowny poprostu genialny! Baaaaardzo mi sie spodoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten imagin jest ekstra. Pisz szybko następną część. Nie mogę się doczekać.
    #iska

    OdpowiedzUsuń
  7. tyyy masz talent dawaj nastepny bo nie moge sie doczekac co sie dalej bedzie dziac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebistee <3 Daleeej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuudnyy <3 Nigdy nie czytałam lepszego ;3 Czeeekam na kolejneeego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 Pięęęknee <3 Zakochaalam się w tym ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkooo *U* Daleeej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wielki talent :) Daleej szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity *_* Niemoge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity talent <3 . NIgdy nie czytałem lepszych imaginów od twoich.

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg *-* To jest takie, że cucydufofstehafadg <33 On jej nie przeleci, ja to wiem, a ja wiem wszystko, m. in. to, że Wasz blog jest najlepszy na świecie :** Po prostu Was kocham <3333

    Zajrzysz do mnie? Założyłam niedawno bloga z opowiadaniem - mam AŻ dwa rozdziały ^^ - i bardzo, bardzo, bardzo chciałabym poznać Waszą opinię. Proooszę <333

    Buziaki, całust, big hugs i co tam jeszcze sb zażyczycie ;**

    Mary ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście obie możecie do mnie zajrzeć o tutaj :
      all-these-little-thingsx.blogspot.com
      I miały być całusy <33

      Brawa dla mnie za sklerozę :D

      Usuń
  16. Superr !!!! Mam nadzieje,ze on jej nie przeleci :) /sorry,ze pisze z anonima,ale jestem na telefonie "Kaja :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Impreza z Horanem?! Wooow :-)
    Nasz kochany Irlandczyk lb szaleć xx
    I jeszcze kupił jej sukienkę! O.o
    mom, też tak chcę!
    Czekam na nn!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! Daj szybko next ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejna świetna część :D ta sukienka, łał Horan to ma gest xd czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawaj dalej next czekaz z niecierpliwoscia na dalsz czesc rztcze weny P.S. powtorzesie znowu daj dalej next :) nie tylko ja bym chciala :) - @xxx_Darcy_xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. jezu ile ja się naczytałam ale warto było :*
    Jak zawsze świetny :D

    Nowy rozdział więc zapraszam do komentowania i obserwowania: http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy następna część / ? jest genialny na serio ; D napisz więcej ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Dufgvghghc czytam to już 96564324567744 raz! <3Kocham!

    OdpowiedzUsuń