wtorek, 14 stycznia 2014

Zdjęcia <3

Mam dla was kilka zdjęć zrobionych przeze mnie :) 

PRZECZYTAJCIE NOTKĘ POD ZDJĘCIAMI

Mój prezent na Święta *.*


To dostałam od Natalii na urodziny, DZIĘKUJĘ :***


To jest prezent na urodziny, który w sumie sobie sama sprawiłam: 
Bluza i bluzka



Gdy wróciłam do domu na biurku zobaczyłam te świeczki (za nimi była paczka z bluzą i bluzką co są powyżej) Mój genialny tata <3


Taki napis miałam w urodzinki Lou ♥


Zdjęcia kolczyków (robione z nudów XD):



____________________________________
To wszystko. Nie jest ich za dużo, ale nie mam za bardzo pomysłów na robienie zdjęć, lub rysowanie czegoś, więc jest jak jest :)
Co do tej sprawy, którą do was mam. Pod 4 częścią imagina z Zaynem jest komentarz: "Czekam na 5 część" czy coś w tym stylu, więc teraz pytanie do was: CZY CHCECIE 5 CZĘŚĆ?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach 
Dziękuję za uwagę, pisała dla was Agan :*

9 komentarzy:

  1. Tak,Tak,TAAAAK!!!!
    Plose 5 część! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo... twoj tata ma takie pomysly !!haha cudowne !! Ja oczywiscie chce 5 czesc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę prezentów :D Ja tam 5 część bardzo chętnie, o ile oczywiście masz na to jakiś ciekawy pomysł, bo jeśli wgl nie wiesz, co tam napisać, to uważam, że to nie ma sensu - już lepiej zabrać się za pisanie kolejnego, boskiego imagina <3 Ale jeśli masz pomysł, to pewnie! Będę czekać! :)) Ogółem obserwuję tego bloga już jakiś czas, ale raczej nie komentowałam. Postaram się to zmienić <33 Jesteś najlepsza :*
    Mary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie masz bluzę <3 będziesz w niej jutro ? :)
    Jasne , że czekamy na kolejną część ! Już nie mogę się doczekać !
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak tak chcemy 5 część !!!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że chcemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo!
    Ja też chcę sialalala <3
    i informuję o nowym rozdziale u mnie :)
    liczę na twoją opinię!
    cassie-and-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty dostajesz. Ja też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń