czwartek, 16 stycznia 2014

Niall XD cz.1

Witam was i przybywam z pierwsza częścią naszego Irlandczyka!!  Mam nadzieję że się spodoba! Przeczytajcie notkę na dole, ważne!! Imagin dedykuje Anana i onedirectionforever!

 

Jestem zwykłą 19-latką, mieszkającą w akademiku, razem z innymi uczniami. Niestety mój pech chciał że pokoje są tylko dwu osobowe i wylądowałam w pokoju razem z Niallem. Dlaczego niestety hmm? Niall Horan jeden z najbardziej popularnej grupy przystojnych chłopaków. Tak jest przystojny tak jak czwórka jego kumpli. Louis Tomlinson- najstarszy z grupy, podrywa laski poczuciem humoru. Liam Payne- podrywa dziewczyny swoim "słodki i kruchym sercem oraz jego opiekuńczością". Zayn Malik- podrywa się swoim groźnym stylem oraz jego zadziornością. Harry Styles- najmłodszy z grupy i najbardziej zboczony, podrywa laski tak jak chce, komplementami i uśmiechem po prostu owija je sobie wokół palca. Niall Horan- ostatni w grupie, czaruje  je swoim urokiem, humorem i różnymi sztuczkami jak na przykład zagranie dla dziewczyny na gitarze przy romantycznej kolacji. I tak o to przedstawia się 5 "uroczych i słodkich" chłopaków. Czemu w cudzysłów? Bo oni tacy nie są, to jest ich tylko podryw. Tak naprawdę podrywają dziewczyny, zaliczają je i rzucają. Tak u nich to wygląda. Skąd wiem? Zaliczyli wszystkie moje koleżanki i dziewczyny z akademika też, chociaż jesteśmy tu dopiero miesiąc. Jedyną dziewczynę, którą nie zdobyli jestem ja. Dlaczego? Tego nie wiem, ale dobrze mi z tym nie chciałabym mieć któregoś z nich na głowie, a już na pewno nie Horana, jego mam już w pokoju. Wstałam rano jak zawsze o 7.00, Niall jeszcze spał, co było dobrym sposobem do wykorzystania, gdyż jak zawsze wstaje to zrzędzi  coś pod nosem. Zrobiłam sobie śniadanie, a po nim poszłam zrobić ranną toaletkę i ubrałam się w to. Gdy wyszłam z łazienki, blondyn robił coś do jedzenia, a na zegarku widniała godzina 7.50 z oznaką że muszę już wychodzić.
- Hej [ T.I ], gdzie wychodzisz?- spytał Niall, kiedy minęłam go w kuchni, biorąc butelkę wody na zajęcia.
- Hej, a gdzie mogę iści o 8? Idę na zajęcia, kończę dziś wcześniej od ciebie, więc mogę coś ugotować na obiad. - odpowiedziałam mu, już prawie wychodząc.
- Nie, nie musisz. Ja nie idę dziś na zajęcia, chłopcy przyjdą do mnie za godzinę, więc coś razem zrobimy.
- No okej, ja już lecę, bo się spóźnię, pa.
- Pa- podszedł do mnie i mnie przytulił, robił tak tylko czasami jak gdzieś szłam, a on coś ode mnie chciał.

*PERSPEKTYWA NIALLA*
 Za pół godziny przychodzą chłopcy, musimy coś wymyślić. Wczoraj Louis zdobył ostatnia dziewczynę w akademiku. Ostatnią oprócz [T.I]. Teraz musimy obmyślić co dalej.  O równej 9.00 usłyszałem pukanie do drzwi, poszedłem i otworzyłem.
- Hej Niall!- wykrzykli wszyscy gdy mnie zobaczyli.
- Hej chłopcy, wejdźcie. - wpuściłem ich do środka a oni od razu wskoczyli na kanapę.
- Ogłaszam zbiorowe zebranie!- wykrzyknął Louis, po tym jak wszyscy usadowili się wygodnie na tyłkach, jako że był najstarszy pozwalaliśmy mu przewodzić.
- Okej, więc sprawy wyglądają tak że ty- wskazałem palcem na Lou- zaliczyłeś ostatnią laskę tu, oprócz mojej współlokatorki, która jest jedyna tutaj.
- Ale słyszałem od kolegów, że ona daję popalić, podobno ją się tak łatwo nie poderwie.- kontynuował Styles.
- E tam każdą można zdobyć, a my ile już zdobyliśmy? Wszystkie na nas lecą to dlaczego i ona nie?!- dopowiedział Zayn.
 - No to co chłopcy? Zakład?- zaproponował Liam
- Okej- powiedzieliśmy chórem.
- Jakie są zasady?- spytałem
- Każdy walczy, gdy jeden z nas jest już przy niej drugi nie może wchodzić mu w drogę, ten który wygra zalicza kolejnych 5 panienek, gdy reszta stopuje- wyznaczył Tommo, wszyscy się zgodzili
- A co z Niallem przecież z nią mieszka, a jak będę chciał do niej przyjść pogadać?- mówił Harry
- Wtedy gdy będzie z nim rozmawiała lub oglądała musicie się wycofać, ale gdy Niall nie będzie z nią gadał wtedy możecie wejść do akcji.- oznajmił Tomlinson.
- Okej chłopcy, to zaczynamy najtrudniejsze "polowanie" w naszym życiu!- wykrzyknąłem.

*TWOJA PERSPEKTYWA*
Wracałam właśnie do pokoju po tych wszystko nudzących zajęciach, oraz po pocieszaniu Alice, która była moją koleżanką. Wyżalała mi się że wczoraj zaliczył ją Louis, a po tym wszystkim zostawił, pocieszałam ją ii próbowałam pomóc, ale ona bardziej płakała, aż wreszcie zwolnili ją z zajęć. Według moich dzisiejszych obliczeń Alice była ostatnią, oprócz mnie, którą zaliczyli w akademiku. Czyli wychodzi na to że teraz na laski będą musieli chodzić na miasto.  Pozytyw: mniej Nialla  i chłopców w pokoju. Więcej czasu dla siebie. Po 10 minutach stałam już pod moim pokojem. Weszłam do środka i widok który zobaczyłam zmroził mi krew w żyłach...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej jak pewnie wiecie lub nie, Agan dodała ważną informację do której będziemy się teraz stosować. Otóż, gdy pod tym imaginem będzie 15 komentarzy dodam 2 cz Nialla lub jeśli Agata będzie pierwsza doda jakiegoś swojego imagina. Zasada jest prosta musi być 15 kom żeby pojawił się nowy wpis! A teraz jak po przeczytaniu mojej wyobraźni? Podoba wam się? Czekam na opinie, mam nadzieję że nie jest aż tak źle?!
Nika




22 komentarze:

  1. Jejku bardzodziękuje za dedykowany imagin <3<3<3
    Jest inny niż się spodziewałam ale spoko też fajny ;)

    Mam nadzieje że będzie 2 :D
    Ludziska komentować <3

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Ciekawie się zapowiada ! <3
    Nie mogę się doczekać kolejnej części ! :*
    DIRECTIONERS KOMENTOWAĆ !!!!! Zuza <3

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest po prostu boski, taki inny! Bardzo ciekawy i bardzo mi się podoba!!! <3

    Directioners, komentujcie!

    Nie mogę się doczekać kolejnej części!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny:) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny czekam na nast ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pisz nexta:-):-):-):-)<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nastepnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski dziewczyno masz talent <3 Wszyscy niech KOMENTUJĄ :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny imagin, masz talent do pisania. Nie mogę doczekać się następnej części ;) // Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna część czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy next ??? <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny *-* Mam nadzieję, że mimo wszystko chłopcy "mnie" (xD) nie zaliczą :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre, dobre :)
    Szykyje się, jakby to nazwać?!
    Hmmmm..... Niezłe szpachlowanko :-)
    Ojjj te ich zakłady! Rb się ciekawie xdx

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać kolejnej! I wspaniały imagin ^_^ wybacz za anonima i zaprasza do mnie: story69onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. C Z A D O W Y ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie moge doczekac sie nastepnego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jhhgbyhgjkyfffgfh <-- Moja reakcja po przeczytaniu imagina ;D Świetny! Dodaj nexta ;> Czekam z niecierpliwością <3

    >SPAM<
    Zapraszam na bloga z imaginami o naszym ukochanym One Direction! Wejdź na: http://we-love-imagines.blogspot.com/ Proszę o zostawienie czegoś po sobie, każdym opublikowanym komentarzem się odwdzięczam! <3 Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Łoo! *__* czegoś takiego to jeszcze nie czytałam! Jestem tu po raz pierwszy i od razu gdy tylko zobaczyłam imię Niall wzięłam się za czytanie :D ale z wielką przyjemnością wszystko nadrobię w wolnej chwili :) a teraz do rzeczy, imagin jest świetny, oryginalny i fenomenalnie napisany. Podoba mi się ta historyjka i jestem strasznie ciekawa co to będzie dalej. Zmykam do drugiej części xd

    zapraszam do siebie jeśli masz ochotę
    http://onedicectionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń