sobota, 9 listopada 2013

Imaginy

Witam was wszystkich, bardzo chciałabym wam podziękować za wejścia, komentarze i ogólnie za wszystko!!
Jak zauważyłyście ostatnio mało piszemy, przez brak czasu :(
Więc szukamy nowej redaktorki !!
 A może jednak wolicie wykazać się tylko jednym imaginem to zapraszamy z pracami na nasz E-mail onedirectionwblogger@gmail.com




______________________________________
Pewnie i tak nikt się nie zgłosi, bo wiadomo, po co pisać imaginy na tak beznadziejną stronę. Skoro można założyć własnego bloga . Jednak mamy nadzieję, że może akurat się ktoś zgłosi :)/ Administratorki bloga :*

6 komentarzy:

  1. Ej
    Ej Ej Ej
    słoneczka was chyba główka boli, albo macie gorączke albo wysypke macie
    beznadziejny blog
    no chyba was....

    gdzi mi z takimi tekstami wyjeżdżać !!

    jesteście ednymi z najlepszych blogerek EvEr :*******

    + mam nadzieje że odpiszecie mi na email :)
    Kocham Was <3<3<3
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod wypowiedzią koleżanki z góry !
    gdzie mi tu z takimi tekstami?!?! przypominam wam że znam was osobiście i za takie numery , przeprowadzę z wami poważną rozmowę ! xd :**********
    a co do redaktorki to mam na oku pewną osobę , która pisze imaginy do szuflady....mogę się jej zapytać czy byłaby zainteresowana :-)

    Poinformuję was o wynikach mojej pracy xd
    pozdrawiam i zapraszam do czytania nowych części naszego długiego imagina :-). + sorki że dodałam dopiero teraz :-). Zuza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę nie bij, proszę nie bij :) OK to daj nam znać ^^ A co do rozdziału, wybaczam ci, mam nadzieję, że szybko pojawi się kolejny :D/N

      Usuń
  3. zapraszam na kolejny rozdział!
    http://terrific-mistake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WTF?!Ej no jak możecie pisać,że ten blog jest beznadziejny!Piszecie super imaginy i gdybym nie miała trzech blogów na głowie pewnie sama bym się zgłosiła.
    W zasadzie na co dzień jestem spokojnym człowiekiem ale jeśli ktoś pisze,że jego blog jest do dupy to mam ochotę mu do niej nakopać!
    Nie piszcie tak więcej!
    Mam koleżankę która pisze imaginy ale ich nie publikuje.
    Może uda mi się ją przekonać.
    Pozdrawiam,Vicky Horan :D

    OdpowiedzUsuń