sobota, 30 listopada 2013

Kochani!!

W ostatnim czasie mam dużo nauki, bo niestety byłam chora i muszę nadrobić, a w dodatku mam pełno zawodów w tym miesiącu, więc u mnie imaginy mogą się pojawiać trochę rzadko. Za to mam już połowę imagina, którego postaram się dodać jeszcze dzisiaj lub ewentualnie jutro. Bardzo dziękuje za miłe przyjęcie mnie na blogu i te piękne komentarze pod moim ostatnim imaginem, naprawdę dodają mi otuchy. Jeszcze raz dziękuje i czekajcie na nowego imagina z którymś z chłopców!!! Uwielbiam was!!!/
  
Nika

3 komentarze:

  1. Szkoda, że rzadko, ale rozumiem, masz życie prywatne :) :) :)
    Nie mogę się doczekać tego imagina
    P.S. Zapraszam do sb :)
    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę oraz naprawdę postaram się pisać i dodawać imaginy częściej,a le nie wiem czy się uda

      Usuń
  2. To dobrze

    że stawiasz szkołę na 1 miejscu :)

    A to że będziesz dodawała rzadzieje nic nie zmieni :)

    Bo i na Twoje i na Natali i na Agaty imaginy warto czekać <3

    Anana

    OdpowiedzUsuń