sobota, 23 listopada 2013

Redaktorka :*

Nasza nowa redaktorka ma na imię Nikola, 
skończyła 13 lat, jej hobby jest siatkówka, którą trenuję już 4 rok, 
ale też ogólnie lubi sport. 
Jej drugim zainteresowaniem są zwierzęta, które kocha.
 Ma także z tego powodu 2 psy w domu. 
Nie ma rodzeństwa. 
Kocha oczywiście naszych chłopców, ale szczególnie uwielbia Louisa.
 Jest miła, wyrozumiała, sprawiedliwa i uczciwa.
 Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami.
Będzie podpisywać się Nika




________________
Mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło <3/N

4 komentarze:

  1. Będę czytać Jej Imaginy z wielką chęcią. Wysłałam do Was przed chwilą moją pracę. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
    Laurel xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będe czytać i komentować :***

      Mam nadzieje że polubie tak bardzo jak Was :*****

      Kocham

      Anana

      Usuń
  2. Czekamy z niecierpliwością na jej pierwszy imagin :)
    oby dorównywał ciekawością waszych :****

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na imagin z niecierpliwością
    Zapraszam też do siebie na nowy rozdział http://hiheeuih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń