niedziela, 15 grudnia 2013

Liebster Award (dwie nominacje) :)

Hejka, zostałyśmy nominowane do Liebster Award przez blogi http://caseclosedstory.blogspot.com i http://jbi1dloveforever.blogspot.com za co bardzo dziękujemy :*


Odpowiedzi na pytania:

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieski/ Agan
Czerwony, Czarny, Niebieski/ Nika

2. Dlaczego postanowiłeś\aś pisać bloga?
Natalia mnie do tego namówiła :)/ Agan
Pisałam imaginy i zauważyłam, że blog szuka redaktorki, więc postanowiłam się zgłosić/ Nika

3. Jakiej muzyki słuchasz?

Jeżeli chodzi o gatunek to rap, pop/ Agan
Zazwyczaj pop/ Nika

4. Jaki jest twój ulubiony zespół bądź wykonawca?

One Direction, Union J, Pezet, B.R.O, Little Mix/ Agan
One Direction, Little Mix/ Nika


5. Ile masz lat?

15/ Agan
13/ Nika

6. Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej :)/ Agan
Nie mam ulubionej, ale lubię kryminalne i sensacyjne/ Nika

7. Wolisz koty czy psy?

Psy/ Agan
Psy, sama mam dwa, ale koty też miałam/ Nika

8. Ulubiona pora roku?

Lato ♥/ Agan
Lato, no cóż są wakacje/ Nika


9. Ulubiony serial?
Arrow, Teen Wolf, Pamiętniki Wampirów, Originals/ Agan
Nie mam/ Nika

10. Masz rodzeństwo?
Mam, siostrę/ Agan
Nie/ Nika

11. Twój ulubiony cytat o miłości?

Nie mam/ Agan
Nie przychodzi mi żaden do głowy/ Nika

Od http://jbi1dloveforever.blogspot.com/:

1. Wolisz poczytać książkę czy obejrzeć film ?
Zdecydowanie obejrzeć film :D/ Agan
Zależy, które jest ciekawsze/ Nika

2. Ulubiony kolor?
Niebieski/ Agan
Czarny, czerwony, niebieski/ Nika

3. Co najbardziej motywuje Cię do zmian w życiu?
Jak już się wszystko wali, to trzeba coś zmienić/ Agan
Rodzina i przyjaciele/ Nika

4. Czy w podejmowaniu decyzji bierzesz pod uwagę zdanie innych ?
Czasami tak, a czasami nie/ Agan
Czasami, zależy jakie to decyzje/ Nika

5. Twoja największa pasja to…?
Pisanie imaginów, siatkówka/ Agan
Siatkówka, zwierzęta/ Nika

6. Pozytywne myślenie czy negatywne?

Pozytywne/ Agan
Pozytywne/ Nika

7. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Pisać nowe imaginy, spotykać się z przyjaciółmi/ Agan
Spotykać się ze znajomymi, pisać imaginy i słuchać muzyki/ Nika

8. Lubisz poznawać nowych ludzi ?
Tak/ Agan
Tak/ Nika

9. Masz jakieś zwierzęta w domu/poza domem ?
Nie/ Agan
Mam dwa psy/ Nika

10. Wierzysz/ uznajesz przyjaźń damsko-męską ?
Tak/ Agan
Wierzę/ Nika

11. Jesteś tolerancyjna ?
Tak/ Agan
Jestem/ Nika



Pytania od nas:
1. Ulubiony sport?
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
3. Czy gdybyś mogła/ mógł cofnąć czas zrobiłbyś/ zrobiłabyś to?
4. Ulubiony napój?
5. Ulubiona piosenka?
6. Co robisz w wolnym czasie?
7. Ulubiony blog?
8. Ile czasu zajmuje ci napisanie jednego imagina/ rozdziału?
9. Ulubione kwiaty?
10. Ulubiony przedmiot w szkole?

Nominowane blogi:

_______________________________________________
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za nominacje :*
Agan :*

2 komentarze:

  1. dzięki... Szkoda tylko, że ja na razie nie mam czasu na pisanie bloga... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń