wtorek, 10 grudnia 2013

Zdjęcia ^.^

Hejka dziś nowe zdjęcia :D
 

Takie tam nudy, jak byłam w szpitalu :P
A teraz tatuaże, również z tego samego powodu na ręce Agan :)

te zdjęcie i to na górze powstało w czasie pisania dla was imagina <3


                                                                   Arcydzieło Agan :*

                                                                   A co o tym sądzicie ?

                                                                      Gazeta Agan *.*
 Telefon naszej koleżanki z klasy, ale ciiiiii.... ona o tym nie wie, że zrobiliśmy zdjęcie jej telefonu xD
Zamiast uczyć się historii

A z tego wyszło to:
Zabawa z jedzeniem
I drugie zdjęcie :)

 A teraz szczera prawda <3
  Nasze życie :*
 Może kiepsko widać to zdjęcie, ale coś zobaczycie(mam nadzieję)
 Dwa albumy( ten rysunek został zrobiony przed powstaniem kolejnego albumu)
  Nie udane :\
 Takie tam pod spodem starego rysunku :)
 Rozczytacie się ?
 1D JEST wszędzie :)
 Albumik <3
 Nie pytajcie, czemu fortepian -,- ale tak jakoś już go miałam narysowanego więc ulepszyłam moje wypociny i dodaje je tu xD
  OOOOoooonnnnnnnNNNNNNNeeeeeEEEEEEE  DiReCtIoN <3
  FOREVERRRRR!!
 Kochani  chłopcy z ....

 To zdjęcie my zrobiłyśmy, ale pomysł jest ze stronki <link>
_________________________________________
Hej i jak się podobają zdjątka ? Wybaczcie, że ja (Niallowa) nic nie dodaje, ale naprawdę nie mam czasu, a jak mam czas to albo mnie głowa boli, albo nie mam weny. Ale już dawno zaczęłam pisać drugą cześć Liama. Pamiętacie ją jeszcze ? Myślałam, że któraś z was napisze dalszy ciąg, ale ok. Może dziś lub jutro ją dokończę i w tym tygodniu się pojawi :D/Niallowa

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i ciekawe pomysły :P Nie mogę doczekać się drugiej części imagina z Liamem :)
    Jakby ci się jednak nudziło, to zapraszam na swojego bloga :)
    http://imaginy-o-jednokierunkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Elo słońce :3

    Te zdj są mega/zarąbiście/boskie/genialne *o*

    Ja też cały czas to wszędzie pisze <3
    Na piórniku miałam napisane 1D a kolega z którym siedziałam na angielskiem napisał to pedały i oberwał odemnie książką i zaczęłam się wydzierać na niego i pani chciała nam wpisać uwagi ale ją ubłagałam i jej przeszło xD


    Nie moge doczekać się tego imaginu <3

    Kocham
    I weny niunia <3<3

    Anana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałyście nominowane do LBA
      kochane <3<3

      Więcej znajdziecie tutaj :

      http://jbi1dloveforever.blogspot.com/2013/12/omg_15.html?m=1

      Anana

      Usuń
  3. Fajne fotki :****
    a krzyżóweczka to znak....<333333

    czekam na imaginka ^.^ zuuuza

    zapraszam do nas :http://polishgirls-and-onedirection.blogspot.com
    długi imagin - ślub Zayna i Perrie- komplikacje <33

    kocham waas <333

    OdpowiedzUsuń
  4. http://astray-soul.blogspot.com
    zapraszam na pierwszy rozdział oraz zwiastun:
    https://www.youtube.com/watch?v=vVby3ELchB0
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałyście nominowane do Liebster Award:D Szczegóły :http://ty-ja-onedirection-imaginy.blogspot.com/2013/12/liebster-award_15.html

    OdpowiedzUsuń