niedziela, 15 grudnia 2013

Niallowa :'(

Hej moje kochane robaczki :**
To ja Niallowa, mam złą wiadomość i dobrą.
Zacznę od tej DOBREJ.
Imagin z Liamem pojawi się wkrótce :)
A teraz ta zła nowina:(
Odchodzę :/ niestety, ale brak czasu mnie wykańcza i nie będę pisać :C
Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe :/
Rysunki które zrobię będę oddawać Agan i ona będzie je dodawać na tę stronę.
Może mnie tu już nie będzie, ale mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie.
Kocham was z całego serduszka 
Pamiętajcie nieważne kiedy i gdzie ja was nie zapomnę. Te miłe komentarze pod moimi imagin'ami były cudowne i nie zapomnę ich do końca życia. Pewnie nie spodziewaliście się, że odejdę. Niestety czasem tak musi  się stać ;____;
Do dziś jeszcze pamiętam jak zaczęłam czytać imaginy. Przeglądałam wtedy Facebook'a i natrafiłam na imagin z Hazzą, tak bardzo mi się spodobał więc postanowiłam jeszcze coś poczytać i odnalazłam tego bloga http://szalonepisarki-imaginy.blogspot.com/.Następnego dnia przyszła Agata do mnie i kazałam jej przeczytać jeden z imagin'ów wysłałam jej tę stronę i tak to się wszystko zaczęło :D Zastanawiałyśmy się czy nie założyć bloga, ale pierw mówiłyśmy
" jak ktoś może takie coś pisać",
" a jak założymy i nikt nie będzie tego odwiedzał?",
" Czy w ogóle ktoś będzie to czytał?"
Mnóstwo myśli przechodziło nam przez głowę. Zaczęłam pisać te opowiadanka w zeszycie. Agan również zaczęła po mnie. Postanowiłyśmy jednak spróbować. UDAŁO NAM SIĘ!! Mamy tak dużo fanów, których tak mocno kochamy <3 A jak dostałyśmy PIERWSZĄ nominację od  Chachi Gonzales to było coś mega. Dziękuję za wszystko. Wiem, rozpisałam się dlatego już kończę...
Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powrócę na tego bloga i będzie wszystko jak dawniej ❣ To właśnie wy sprawiliście, że jestem takim człowiekiem. Zmieniliście moje życie na lepsze i z tego powodu bardzo wam dziękuję :* ŻEGNAJCIE
 A oto moje dwa zdjęcia, które zapomniałam dodać ostatnim razem :)
_____________________________________
Nie zanudziłam was ?? Pa pa pa <3 KOCHAM WAS wasza Niallowa

5 komentarzy:

  1. Będę tęsknić i mam nadzieję, że kiedyś wrócisz :`( :`( :`(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryczę
    Beczę
    Wszystko we łzach.

    Nieeeeeeee tylko nie to :(

    Nie moge powstrzymać łez będzie mi Ciebie cholernie brakowało :'(

    Ale może zostaniesz...

    Przecież nikt się nie obrazi a jak nie to jest do Dupy jak będziesz dodawała raz na dwa miesiące...
    Proszę..

    Przemyśl to Natalia...


    Kocham Cię..
    :ccc

    Anana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana <3 Mam nadzieję, że wrócę z nową dawką imaginów, ale nie wiem kiedy to nastąpi. Mam za dużo spraw na głowie i tak mało czasu na wszystko, nie wyrabiam z pisaniem dlatego postanowiłam odejść :/ Do zobaczenia kiedyś :*/Niallowa <3

      Usuń
  3. Jeju.....będzie nam cię ciebie brakowało :``ccccc czeeeeemuuuuu ?!?!?! :( czekam na twój powrót / zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieeee !!!!!
    Błagam nie odchodź :(
    Będzie mi ciebie strasznie brakowało...
    Kocham Ciebie i Twoje imaginy... <33333
    Mam nadzieję że wszystko się szybko poukłada i do nas wrócisz jak najszybciej z duuuuużą porcją świetnym imaginów :)
    Masz ogromny talent proszę cię wróć i nie marnuj swojego przeznaczenia :*****

    OdpowiedzUsuń