wtorek, 4 czerwca 2013

Imagin Louis :D

Przyjaźniłaś się z Louisem od małego. Traktowałaś go jak własnego brata. Mieszkasz z nim i jego kumplami z zespołu. Od niedawna nie czujesz do niego przyjaźni tylko miłość. Kochasz go, ale nie chcesz mu tego mówić. Liam zauważył, że coś jest nie tak i pogadał z tobą o tym
Li: Co się dzieje?
T: Nic, nieważne.
Li: Ważne, ważne. No mów!
T: Dobra chodzi o Louisa.
Li: Co z nim?
T: No bo… No bo ja go kocham.
Li: Wiedziałem! To idź i mu to powiedz, a nie tak stoisz.
T: Tak myślisz?
Li: Taak- odpowiedział z uśmiechem.
Posłuchałaś go i poszłaś  na górę do Lou. Zapukałaś do drzwi. On kazał ci wejść.

T: Hej, możemy pogadać?
Lo: Jasne! Siadaj. To o co chodzi?
T: Noo nie wiem od czego zacząć.
Lo: Najlepiej od początku.
T: No bo chodzi o to, że się w tobie zakochałam.
Lo: Co? Przecież to miała być tylko przyjaźń.
T: Czyli ty mnie nie kochasz?
Lo: Nie, Sory, ale nie.
T: Ok.
Wybiegłaś z jego pokoju. Nie miałaś innych myśli tylko popełnić samobójstwo. Wybiegłaś z domu. Było ciemno. Udałaś się na dach najbliższego wieżowca. Już miałaś skoczyć, ale ktoś złapał Cię za rękę. To był ON. Mocno cię przytulił.
Lo: Co ty chciałaś zrobić wariatko?
T: Chciałam się zabić. Przecież mnie nie ko…- nie dokończyłaś bo Lou pocałował cię.

Lo: Głupi byłem. Chciałem się oszukać, ale nie umiem. Kocham cię [T.I]. Kocham- to drugie kocham wykrzyknął. Przyłożyłaś mu ręce do jego buzi, a potem pocałowałaś. 
___________________________________________________________
Jest mega słaby :(
Opinia należy do was :)
Kocham was i dzięki wielkie za te wszystkie dotychczasowe komentarze :*
Agan :*

5 komentarzy:

  1. No chyba ty jesteś mega słaba!!! Jest!!! taki awww... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spoko tylko robisz burze mózgów. Mogłabyś to trochę rozwinąć, jest bardzo krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, tylko trochę krótki, ale i tak kocham.
    Zapraszam do mnie.
    http://love-secretslondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry, ale krótki. Gdybyś rozwinęła byłoby jeszcze lepiej :3


    http://everybodyhaveadream1.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń