poniedziałek, 22 lipca 2013

piosenka :*

W końcu się pojawiła, co o niej sądzicie ??
Mi się osobiście teledysk podoba !




Jeszcze tylko 37 dni i pojawią się perfumy, oraz 39 dni do premiery filmu :D
________________________________________________________________
Tak długo wyczekiwałam tego dnia, nareszcie jest!!
już znam ten teledysk na pamięć po prostu go Kocham !! <3
W czwartek bądź piątek pojawi się nowy imagin może napiszecie o kim chcecie ??
Jakie plany na jutro bo ja aktualnie zamierzam jechać na plaże i wymyślać imagina
Co sądzicie o moim poprzednim imaginie? Już kolejna osoba prosiła, żebym pisała od myślników i mam nadzieję, że został on zrozumiany przez was, jak mam dalej pisać? nadal od myślników czy literek?/N

6 komentarzy:

  1. mi też. co chwile na okrągło go puszczam :*
    ps. zapraszam do siebie http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Teledysk zajebisty! Tak jak oni *.*

    Nominowałam cię do the Versatile Blogger :-)
    Więcej na : najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com
    Pzdr MissPotatoe

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten teledysk i ta piosenkę. Cały czas tego słucham.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk świetny jak i piosenka jak i SAME 1D<3 Wszystko cudowne.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:
    www.iwantyoumydarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teledysk zajebisty, piosenka zajebista, KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM po prostu <3 W wolnym czasie zapraszam do mnie, opowiadanie o One Direction :)

    http://love-and-do-not-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mogłabyś zrobić teraz imagin o Louisie ? :*

      Usuń