sobota, 27 lipca 2013

The Versatile Blogger ponownie :)

Jesteśmy bardzo zaskoczone.
Jak zaczynałyśmy tego bloga nigdy nie sądziłyśmy, że będzie ktoś czytał to co piszemy i że kiedykolwiek zostaniemy nominowane. Niezmiernie się cieszymy i dziękujemy za ponowną nominację :)

Nominacja od:




The Versatile Blogger:
1) Podziękować osobie, która cię nominowała,
2) Pokazać na blogu nagrodę The VB
3) Ujawnić 7 faktów o sobie
4) Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują
5) Poinformować nominowanych

Agan:
1.Jak chociaż jednego dnia nie przeczytam żadnego bloga to dziwnie się czuję.
2.Bardzo często nic mi się nie chce :)
3. Planuję coś bardzo wcześnie, a i tak tego później nie robię.
4. Jak nie mam komórki w kieszeni to boję się, że ją zgubiłam. 
5. Nie lubie lodów waniliowych.
6. Uwielbiam siatkówkę.
7. Codziennie kłócę się z siostrą :)

Niallowa:

1.Zawsze muszę się zbłaźnić przed chłopakiem, który mi się podoba,
2.Potrafię  grać na gitarze, ale gram tylko wtedy, gdy nikogo nie ma w domu, bo nie lubię przy kimś tego robić :D
3.Zawsze mam wyrzuty sumienia, gdy coś źle zrobię,
4.Lubię jeździć na rowerze,
5.Za rok chcę iść do technikum,
6.Prowadzę pamiętnik w komputerze,
7.Często mam problemy z prawym kolanem, co uniemożliwia mi bieganie, które też bardzo lubie :D

Nominowane blogi:
__________________________________________________
Dziękujemy jeszcze raz naprawdę się cieszymy :)
Niallowa i Agan :*

4 komentarze:

  1. U mnie na blogu powstał już taki post więc odpowiem w komentarzu :)
    Po pierwsze dziękuję baaardooo kocham was <33
    1.Urodziłam się w styczniu.
    2.Lubię jeździć na rowerze.
    3.Nie przepadam za zakupami.
    4.Wolę oglądać seriale niż filmy (więcej się dzieje)
    5.Chciałabym nazywać się Wiktoria (Wiki,Vicky)
    6.Nie kręcą mnie konie.
    7.Kocham pełnię księżyca i burzę:P

    Jeszcze raz bardzo dziękuję <3333
    Pozdrawiam Vicky <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, nie sądziłam że zostanę gdziekolwiek i kiedykolwiek nominowana ; ) Pierwszy raz spotykam się z tym i bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje znowu. <3 Wiele to dla mnie znaczy, a nie będę już nic pisać, bo post owy o nagrodzie już dodałam. Jeszcze raz dziękuje. :*

    OdpowiedzUsuń