wtorek, 23 lipca 2013

Liebster Award i Versatile Blogger




Liebster Award
1.Jak oceniasz swojego bloga w skali 1/10? 
2.Który z chłopaków 1D jest twoim ulubieńcem? 
3.Jak ci na imię? 
4.Czego słuchasz po za One Direction? 
5.Jakie są twoje za interesowania? 
6.Sądzisz,że pisanie bloga mogłoby pomóc w karierze pisarza/pisarki? 
7.Jaka jest twoja ulubiona marka butów? 
8.Wolisz jeansy czy spódniczkę? 
9.Ulubiony kolor? 
10.Justin Bieber czy Demi Lovato? 
11.Harry Potter czy saga Zmierzch?
1. 
8/N
8/Agan
2.
Niall/N
Harry/Agan
3.
Natalia/N
Agata/Agan
4.
Selena Gomez, Conor Maynard, Little Mix, Imagine Dragons,Justin Bieber/N
The Vamps, MKTO/Agan
5.
Siatkówka, Koszykówka/N
Siatkówka/Agan
6.
Myślę, że tak, bo kształcimy swój sposób pisania, przyjmujemy krytyki i pochwały, wtedy wiemy jak dalej mamy rozwijać swoje umiejętnośći/N
Myślę, że tak/Agan
7.
Nike, Tommy Hilfiger,Guess, Heave Duty/N
Nie mam ulubionej/Agan
8.
Jeansy/N
Jeansy/Agan
9.
Żółty/N
Niebieski/Agan
10.
Justin Bieber/N
Justin Bieber/Agan
11.
Saga Zmierzch/N
Saga Zmierzch/Agan

Nominacja od:

The Versatile Blogger
Zasady konkursu: 
1.Podziękuj nominującemu na JEGO blogu. 
2. Pokaż nagrodę the Versatile Blogger  u siebie na blogu. 
3.Napisz 7 faktów o sobie.
4. Nominuj 15 blogów, które na to zasługują. 
5. Poinformuj ich o tym ;)

No to teraz zabawa z punktami :P
1.Bardzo dziękujemy:
2.To właśnię teraj jest robione.
3.Niallowa:
1.Uwielbiam dużo chodzić,
2.Gdy tylko mam czas wychodzę na dwór z przyjaciółmi,
3.Moje ulubione danie to Musaka,
4.Wolę pepsi od coca coli,
5.Jaram się każdym dodanym komentarzem pod moim imaginem,
6. Jestem nieśmiała,
7.Kocham miłą atmosferę.
Agan:
1.Zdecydowanie za dużo czasu spędzam przy komputerze.
2.Jestem uzależniona od słuchania muzyki.
3.Zawsze muszę mieć komórkę obok siebie.
4.Nie lubię dużych skupisk ludzi.
5.Wkurzają mnie ludzie w supermarketach, którzy biorą wielkie wózki a mają w nich, np. dwie kostki masła.
6.Jak napiszę imagin na kartce minie sporo czasu zanim go przepiszę i dodam.
7.Często mam odpały :)
4. Oto blogi nominowane:

TYLKO PODAM BLOGI DO TEJ NOMINACJI, PONIEWAŻ BYŁY BY ONE TAKIE SAME JAK W POPRZEDNIEJ:D
5.To też już jest zrobione :D

Księżna Kate urodziła syna nareszcie :D
tak się cieszę, że to syn bo już wcześniej twierdziłam, że go urodzi!
__________________________________________
BARDZO DZIĘKUJEMY ZA ODDANIE NA NAS GŁOSU !! :D
Kochamy was:*/N i Agan 

5 komentarzy:

  1. Bardzo dizękuję wam za nominowanie mnie do Verstalite Blogger Awards <33 Za chwile dodam to u siebie. :** Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzooo spodobał mi się wasz blog... bardzo ciekawie piszecie :)

    moze obserwujemy.?? jak tak to napiszcie u mnie na blogu:
    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ;D Jestem wdzieczna. ;)
    Robiłam już TVBA dlatego fakty o sobie powiem w tym komentarzu.
    1. Mam 17 lat
    2. Czasami (często) zachowuję sie ...Hhaha tragicznie ( mam takie odpały, że chyba na to już nic nie pomoże)
    3.Mieszkam w woj.pomorskim.
    4.Uwielbia dzieci, a jak dzieję się im krzywda to aż mi się serce kraja.
    5.Mam 4 rodzeństwa.
    6.Oprócz 1D słucham też JB i duuużo rapu! ;D
    7.Nie miałam jeszcze chłopaka ;p

    Jeszcze raz dziękuję.;p Jeżeli uważasz, że ten komentarz jest bezsensowny o go usuń ;D
    Pozdrawiam Bella♥

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :)
    Dziękuję Ci z całego serduszka za nominację<3 Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy! :) Niestety nie mam czasu, by się tym zajmować, bawic się w to! :) Przepraszam jeszcze raz no i dziekuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację :*

    OdpowiedzUsuń