wtorek, 3 września 2013

The Versatile Blogger Award

Nominacja od http://one-directions-imaginy.blogspot.com/


Niallowa :*
1. Lubie grać w kosza
2. Mam cudownych przyjaciół, którzy mnie wspierają w trudnych chwilach
3. Mieszkam w województwie Zachodniopomorskim 
4.Uwielbiam oglądać filmy po angielsku z napisami angielskimi
5.Zamierzam wyjechać z Polski 
6.Kocham  chodzić w krótkich spodenkach
7. Lubie spać przy ścianie











Agan :*
1.Mam 15 lat
2.Lubię siatkówkę
3.Za dużo czasu spędzam przed kompem
4.Nienawidzę szkoły
5. Zawsze mam telefon przy sobie
6. Mam dużo pomysłów na imy, ale je zapominam
7. Nie lubię sukienek itp.


Nominowane blogi <3

_________________________________
I to taki nasz Award :))

1 komentarz:

  1. Foch nie nominowałaś mnie :'(
    ...
    ...
    ...
    Żarcik i tak cię kochamm <333

    OdpowiedzUsuń