niedziela, 1 września 2013

Zayn :**

Piosenka :**https://www.youtube.com/watch?v=BNBN-nL0H08

[T.I.P]- Imię przyjaciółki
[T.I.W]- imię współlokatorki
[T.I]- twoję imię

W tym opowiadaniu nikt nie jest żadną gwiazdą

Bardzo ci się podobał jeden chłopak. Nazywał się Zayn Malik. Chodził do szkoły, w której uczyła się twoja przyjaciółka. Ona wiedziała, że chłopak ci się podoba więc zdawała ci relacje co robi i jak się zachowuje w szkole.Natomiast chłopak, który zawładnął sercem [T.I.P] kumplował się z Zaynem i był starszy od niego o rok, a miał na imię Louis.Pewnego dnia współlokatorka [T.I.P] miała wypadek, cała jej rodzina przyjechała do ich wynajmowanego mieszkania, okazało się, że Zayn, chłopak twoich westchnień jest rodziną [T.I.W] i że jego kumpel Lou przyszedł wraz z nim. Stali w kuchni i o czymś rozmawiali, [T.I.P] również stała w kuchni i co jakiś czas na nich zerkała. Louis ciągle na nią patrzył i się uśmiechał, gdy Zayn coś do niego mówił, też zerkał na nią. [T.I.P] wyszła z kuchni i zadzwoniła po ciebie.
-hallo?- zapytałaś
-[T.I] musisz tu przyjść, Zayn z Louisem jest u mnie w domu- powiedziała szeptem
- Co !  nie mogę, a jak coś zrobię głupiego ? poza tym już sobie odpuściłam, Zayn ma dziewczynę, na mnie nigdy by nie zwrócił uwagi
-Musisz tu przyjść, przynajmniej go zobaczysz
- dobra będę za 5 minut
-Do zobaczenia- odpowiedziała i się rozłączyła
- Ktoś jeszcze przyjdzie-zapytał Zayn
- Jejku wystraszyłeś mnie!! tak przyjdzie tu moja przyjaciółka[T.I]
- Nie chciałem. Wybacz muszę iść [T.I.W] mnie woła
~5 minut później~
- Już jestem-odezwałaś się do [T.I.P]
- Fajnie, że przyszłaś musisz iść do salonu bo tam jest..-Nie skończyła
-Nie przedstawisz mi koleżanki?-zapytał Zayn
- Tak oczywiście. To jest [T.I]
- [T.I.P] podasz mojej mamie cukier!-wołała [T.I.W]
- tak już idę!-zawołała- to ja muszę iść- zwróciła się do was
- Może pójdziemy gdzieś w ciche miejsce- zapytał
- Hmmm.. dobrze- zarumieniłaś się.
- Dlaczego dopiero teraz się poznajemy? Prawie codziennie się widzieliśmy w parku, a dopiero w takich okolicznościach ze sobą rozmawiamy- złapał twoje ramie
- No wiesz, nie zawsze można kogoś poznać, ale jeżeli chciałeś mogłeś podejść-uśmiechnęłaś się
- Najważniejsze, że się już znamy
- Dokładnie- przytaknęłaś głową
- Co tu się dzieję??Zayn idziemy, nie będziesz tracić tutaj czasu!!nie zapominaj, że jestem twoją dziewczyną!
- Linsey teraz rozmawiam!
-Nie podnoś na mnie głosu!! chodź, wychodzimy!-krzyknęła
-Nie nigdzie z tobą nie pójdę!
- Że co proszę!?!- wrzasnęła
- Zrywam z tobą!Przykro mi. Nie chcę żyć z taką osobą, która mi rozkazuje!- również krzyknął
-Jak możesz! to dzięki mnie jesteś taki popularny w szkole!-rozpłakała się
-Nie muszę być popularny! Poza tym to było na odwrót, to ty dzięki mnie jesteś popularna!-spuścił wzrok
- Nienawidzę cię!- wybiegła z pokoju tam gdzie ty i Zayn się teraz znajdowaliście
-Ja może już pójdę- oznajmiłaś
- Nie poczekaj! Proszę-powiedział ze smutkiem w głosie
-Chyba będzie lepiej, gdy zostaniesz sam, pewnie źle się czujesz po tamtym zdarzeniu.
-Nigdy nie czułem się lepiej jak teraz!-podszedł do ciebie i złączył wasze usta, odwzajemniłaś pocałunek, od zawsze na to czekałaś
-Przepraszam, nie powinienem,po prostu wywołujesz u mnie nadmiar szczęścia-odezwał się
-Nic się nie stało- w tym momencie wszedł Louis do pokoju
-Stary co się stało Linsey, wybiegła cała zapłakana?- zapytał
- Zerwaliśmy
- I ty mówisz to tak spokojnie!-krzyknął
- No tak- odpowiedział
-co tu się dzieję!?- weszła [T.I.P]
-Nic- odpowiedział Zayn i wyszedł z pokoju
-To ja też pójdę, na razie.
-O co poszło?- zapytała się przyjaciółka
- Zayn zerwał z Linsy.
-Tak-pisnęłaś- to znaczy bardzo mi przykro
-O co chodzi ?
-Nic nic o nic
-Mnie nie oszukasz
-Przepraszam nie mogę tego powiedzieć. A tak właściwie dlaczego tak się tym przejąłeś? przecież jej nie lubisz-oznajmiła
-[T.I.P] podobasz mi się, pamiętam, jak kiedyś siedziałaś na ławce w parku i płakałaś, dlatego zareagowałem tak na dziewczynę Zayna, dobra byłą dziewczynę Zayna, ona płakała, przypomniała mi tą sytuację.
- Czyli mnie wtedy widziałeś?
- Myślisz, że dlaczego przychodziłem codziennie do parku? chciałem zobaczyć tylko ciebie
- Naprawdę?- łzy naleciały ci do oczu
- Tak. Podobasz mi się.Zostaniesz moją dziewczyną?- wypowiedział się Louis
- Louis ja cię nie znam, nie potrafię się tak wiązać z chłopakiem o którym nic nie wiem, ale..-przerwał ci.
-Rozumiem, przepraszam nie powinienem był ci tego mówić-  złapała go za nadgarstki i przysunęła łącząc ich usta
- Nie pozwoliłeś mi dokończyć- uśmiechnęła się- nie potrafię się tak wiązać z chłopakiem o którym nic nie wiem, ale ty zawładnąłeś moim sercem, które teraz bije tylko dla ciebie
- Czyli zostaniesz moją dziewczyną?
- Oczywiście.W końcu ja też przychodziłam tylko dla ciebie-przyznała się, a on znów złączył ich usta.
- Teraz musimy zeswatać Zayna z [T.I] Widziałem jak na siebie patrzyli gdy wszedłem do pokoju, Zayn nie czuł się nigdy taki radosny, mimo, że zerwał z dziewczyną.
-W takim razie chodźmy, musimy im pomóc- uśmiechnęła się
Oczywiście udało się! Teraz ty chodzisz z Zaynem, a [T.I.P] z Louisem. Tworzycie dwie idealne pary.
_____________________________________
Cześć, tak jak już wspomniałam imagin pojawił się dzisiaj :**
Podoba się ?
Już jutro do szkoły masakra, nie chce mi się :(
Mam nadzieję, że po wakacjach jesteście cali i zdrowi :*
Nie jesteście na nas źli ??
Kochamy was do zobaczenia wkrótce :**
Dziś zacznę pisać może do wtorku uda mi się coś napisać choć nie wiem, bo nie mam zbytnio weny, ale się pomęczę/Niallowa ^^



12 komentarzy:

  1. Super, super,super :***
    Zapraszam do siebie :
    www.serduszko5000.blogspot.com
    Postaram się dzisiaj albo jutro dodać 8 rozdział więc zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, extra czekam na nexta. Zapraszam do mnie ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny imaign.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę...kocham tego imagina!!
    Przepraszam,że nie komentowałam.Pisanie dwóch blogów jest trudne i nie miałam czasu tak bardzo przepraszam.
    Mam nadzieję,że wybaczycie :)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział mam nadzieję,że się spodoba i jeszcze raz przepraszam.
    http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/2013/08/24.html
    Podrawiam Vicky :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu no po prostu genialny imagin, a z resztą wszytskie imaginy są same w sobie fajne i ciekawe. Ubustwiam to jak piszesz bo na prawdę robisz to świetnie.życzę dużo weny ;)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania: http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog super! Przy innych postach podam wam link mojego bloga ponieważ bardzo mi zależy na waszej opinii! Kocham tego bloga choć nie zawsze komentuje bo przez wakacje jakoś nie miałam czasu ale spróbuję to naprawić/Gabrysia Kubala

    OdpowiedzUsuń
  7. Siemanko tu Ola :D wiecie która :) blog naprawdę zarąbisty :)nidługo podamy wam nazwę naszego xD powstawiajcie jeszcze trochę fotek :*
    buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olciaa!! <33 Czekamy z niecierpliwością na waszego bloga :**/N

      Usuń
    2. Niedługo się pojawi :) tylko najpierw trzeba go będzie trochę urządzić xD
      Ola

      Usuń