piątek, 27 września 2013

Zayn :33 Część 2

[T.I.S]- Imię siostry (9 lat)
[T.I.2S]- Imię drugiej siostry (16 lat)
[T.I.B]- Imię brata( 11lat)

Rihanna- Stay                                     część 1

*Twoimi Oczami*
-To co zjecie obiad- do pokoju weszła mama
- Pewnie- uśmiechnął się Zayn i złapał moją rękę
- Mamo to jest mój chłopak Zayn- moja rodzicielka rozpłakała się i przytuliła mnie, a potem Zayna
- Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę!- zakryła usta dłonią, jeszcze nigdy nie widziałam jej takiej szczęśliwej, Zayn tylko na mnie spojrzał, wiedziałam, że zaraz to szczęście minie i czas wyjawić problem tego związku
- Mamo. Muszę, to znaczy musimy ci coś powiedzieć- nie wiedziałam jak zacząć
-Tak? 
- Nie możesz nikomu powiedzieć, że jesteśmy parą, nikt nie może się tego dowiedzieć- łzy poleciały mi po policzkach, wiedziałam, że skrzywdziłam ją
- Nie chcę, by [T.I] stała się krzywda, dlatego musimy przez jakiś czas się kryć- odparł mój ukochany
- Dobrze, ale chyba [T.I.S], [T.I.2S] i [T.I.B] mogą wiedzieć, że się spotykacie
- A kto to jest?- zapytał mój skarb
- To moje rodzeństwo- odparłam, cisza ogarnęła mój pokój, obydwie wpatrywałyśmy się w Zayna wyczekując odpowiedzi.Chłopak tylko westchnął.
- mamo, możesz na razie zostawić nas samych? musimy porozmawiać
- Tak kochanie, ale obiad?- zatroskana odparła
- Obiad nie zając, nie ucieknie
- Ale wystygnie
-Zaraz przyjdziemy-wspaniała kobieta wyszła zamykając za sobą drzwi
- Przepraszam- usłyszałam tylko od czarnowłosego
- Spójrz na mnie- ujęłam jego podbródek i ustawiłam naprzeciwko siebie
- czemu, oni nie mogą wiedzieć o nas?- zapytałam, a łzy leciały mi ciurkiem, zmazując mój makijaż
-Boję się, że mogą coś przez przypadek powiedzieć, a ja nie chcę z tobą zerwać z powodu tego, że prasa się dowiedziała.
- A reszta zespołu? chcesz im powiedzieć prawda?
- Tak, ale to jest zupełnie inna sprawa
-  Nie, oni są twoimi przyjaciółmi! Im chcesz powiedzieć, a moja najbliższa rodzina nie może się o tym dowiedzieć!
- Mogą, tylko nie mogą się wygadać- cicho powiedział i przytulił do siebie
- Obiecuje ci nic nie powiedzą, Kocham cię
- Wierzę, ja też- pocałował mnie, po czym poszliśmy na obiad
- Chcę wam coś powiedzieć- zwróciłam się do rodzeństwa- tylko to musi być tajemnica, obiecajcie mi, że nikomu o tym nie powiecie
-Obiecujemy- krzyknęła cała trójka
-  Mam chłopaka- spojrzałam na Zayna - tym chłopakiem jest Zayn
- AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! pisnęła 9 latka
-Kolejny chłopak! mam już tego dość!czy ty nie możesz żyć sama!?!- zabolały mnie słowa [T.I.2S], jeszcze świadkiem tego wszystkiego był Zayn
- Co po raz kolejny chcesz zniszczyć moje życie!- wybuchłam

*Oczami Zayna*
Kolejny chłopak ? co to znaczy? Zniszczyć życie? nie rozumiem
- I tak ono jest do dupy, więc nic nie niszczę!- siostra [T.I] krzyknęła
- Dosyć tego!- głos ich rodzicielki rozniósł się po całym pomieszczeniu- Czy wy chodź raz nie możecie się dogadać, mam już dość waszych kłótni, z każdą przeprowadzką jest coraz gorzej! Chociaż jak mamy gościa- wskazała na mnie- zachowujcie się przyzwoicie.
- Mamo, czy ty nic nie widzisz- głos mojego słoneczka się załamał- ona burzy wszystko co ja zbuduje, wyleją ją ze szkoły, a my musimy przez nią cierpieć, chcę być dobrą córką, ale przy niej się nie da- wstała od stołu i pobiegła do swojego pokoju, nie wiedziałem co robić, więc wstałem i poszedłem za nią. Zamknęła za sobą drzwi, po cichu je otworzyłem i wszedłem do środka
-Mogę?- zapytałem
- tak, przepraszam, ale nie wytrzymałam już- przytuliła mnie, zaciągnąłem się zapachem jej perfum i zacząłem mówić
-Nie przejmuj się nią, jestem przy tobie- dłonią gładziłem jej plecy- powiesz mi o co chodziło?
- Zawsze, kiedy zdążyłam się zaprzyjaźnić musieliśmy się przeprowadzić, bo [T.I.2S] narozrabiała i nie chcieli jej przyjąć do żadnej szkoły w mieście
- A to wszystko co mówiła [T.I.2S]?
- Wiedziałam, że o to zapytasz- szepnęła
- Zawsze kiedy znalazłam sobie chłopaka, ona robiła nam na złość i on ze mną zrywał, albo musieliśmy się przeprowadzić, więc wszystkie te związki zostały zniszczone przez nią.
- Nie smuć się, ja cię nie zostawię, za bardzo cię kocham, nie zostaniesz już sama, naszej miłości nie zepsuje
-Tego nie wiesz ! ona zrobi wszystko, by mi ciebie odebrać
- Tego nie wiesz
- Wiem. To przeze mnie - płakała
- Nic nie jest przez ciebie
- To ja zabiłam ojca!- krzyknęła, nie wiedziałem co powiedzieć
- Co?
- To przeze mnie on zginął! Odwoził mnie na trening, wtedy na skrzyżowaniu... - zacisnęła mocno powieki- wjechał w nas samochód, mieliśmy pierwszeństwo, ale on jechał tak szybko i wtedy... wtedy to się stało
-[T.I], nie musisz mi tego mówić, widzę, że jest ci ciężko
- Ale chcę, jesteś pierwszą osobą której to mówię
-Dobrze
-Ostatni raz go wtedy widziałam, był przestraszony tak samo jak ja, ostatnie słowa, które od niego słyszałam to- płakała- Kocham was, zaopiekuj się rodzeństwem i mamą, potem tak po prostu zamknął oczy i zostawił nas.A ja słyszałam tylko odgłosy policyjnych syren i karetki
- Powiedz jej to
- Ona mnie nigdy nie słucha, od tamtego zdarzenia, jeszcze ani razu mnie nie przytuliła, ani nie powiedziała  miłego słowa- jej monolog przerwał mój telefon, odrzuciłem połączenie i dałem jej dalej kontynuować, ale telefon nie dawał za wygraną
-Przepraszam na chwilę, muszę to odebrać
- nie szkodzi- odebrałem telefon, był to Liam ,pytał się gdzie jestem, ponieważ się martwią, ale powiedziałem, że za niedługo będę....
______________________________________________
Jak się podoba, mam mnóstwo pomysłu co dalej, więc jeszcze nie koniec, mam nadzieję, że chcecie kolejną część?
Także jak będę miała więcej czasu, to dodam kolejny, wczoraj i dzisiaj miałam wystarczająco czasu, bo nie byłam w szkole tylko na badaniach, a na dwie lekcje nie chciałam wracać :) Więc napisałam :)  może teraz napisze kolejną część, ale nie wiem czy zdążę ją skończyć, na pewno pojawi się jutro 3 część tylko nie wiem o której godzinie :) A co do imagina z Lou to postaram też się szybko go napisać, ale pierw zamierzam ten skończyć :) /N

7 komentarzy:

  1. Aaaa.... Pierwsza !!!!

    Super imagin<3<3
    :( wredna siostra :(
    tata :'/

    z niecierpliwością czekam na kolejną część i o Lou <3<3<3
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny. awwwwww :*****

    www.serduszko5000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że w rodzinie t.i pojawiła się czarna owca w postaci siostrzyczki! Haha :-)
    Fajniutki ten imagin! Bardzo udany :)
    Czekam na nn! :*

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No naprawdę extra :*/Inez

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle się rozkręca.;D
    Jestem ciekawa co dalej <3
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń