środa, 21 sierpnia 2013

Louis

HEJKA!! Na początek chciałabym podziękować, wszystkim czytającym naszego bloga!
Dziękuje z całego serduszka za komentarze do mojego imagina <33
A MOŻE CHCECIE TROCHĘ RAPU POMIESZANEGO Z HIP-HOP'EM ??
jak tak to polecam tą piosenkę

Zachęcam do czytania naprawdę wspaniałego bloga!! Może nie jest on o 1D, ale jest cudowny <33
oto link:
Serdecznie pozdrawiam właścicielkę tego bloga :**

A teraz już nie przeszkadzam i życzę miłego czytania :))
_____________________________________________

W Wakacje przeprowadziłaś się do Londynu, gdzie mieszkała również twoja przyjaciółka. Bardzo zależało ci na spotkaniu z nią, bo długo się nie widziałyście. Pierwsze co zrobiliście razem, to wybrałyście się na zakupy, jak za starych dobrych lat. Weszłaś w posiadanie, przepięknej sukienki, którą postanowiłaś ubrać, na dyskotekę. [T.I.P], też znalazła coś dla siebie. Po udanych zakupach zaczęłyście szykować się na imprezę, ubierając się w zakupione ciuchy. 
Dotarłyście na miejsce. Było tam mnóstwo ludzi  na sam początek zaatakował was zapach alkoholu, dymu papierosowego i potu. Na szczęście dało się wytrzymać. Usiadłyście przy barze i złożyłyście zamówienie, na które długo nie czekałyście. Sączyliście drink za drinkiem, byłyście już nieźle wstawione. Poszłaś poprawić makijaż. Niestety  trafiłaś do męskiej toalety, w niej znajdował się  również  brunet. Uśmiechnęłaś się i podeszłaś do niego.
-Hej, jestem [T.I], a ty?- zapytałaś uwodzicielsko
-Louis-odpowiedział brunet
-Miło  mi cię poznać Louis, czy chciałbyś ze mną pójść zatańczyć?
-Chętnie – wyszliście z łazienki i ruszyliście w stronę parkietu.
-Może byśmy się przeszli?-powiedziałaś po kilku przetańczonych piosenkach
-Wspaniały pomysł, tylko jestem z kumplami, więc nie mogę ich zostawić.
-Nawet nie zauważą, zaraz do nich wrócisz.
-Nie byłbym tego taki pewien, ponieważ ciągle na nas patrzą
-Idź do nich i powiedz, że wychodzisz – w tym momencie złożyłaś pocałunek na jego wargach, odwzajemnił go, powiedział chłopakom, że wychodzi i wyszliście.
-To może chodźmy do mnie?-zapytał, kiedy był pod wpływem alkoholu
-Z przyjemnością.
Kiedy przekroczyliście próg mieszkania, zaczęliście się nawzajem rozbierać i całować.

Kolejnego dnia obudziłaś się ze strasznym bólem głowy, to co zobaczyłaś przeraziło cię…
A mianowicie po prawej stronie nieznanego ci łóżka zobaczyłaś nagiego chłopaka. Ty również byłaś naga, wiec ubrałaś się i próbowałaś obudzić bruneta, by dowiedzieć się na jaką ulicę masz zamówić taksówkę.
- Co się stało- burknął chłopak
-Przespaliśmy się! to się stało- krzyknęłaś
-Co?!? co takiego!!??- chłopak przyjął pozycję siedzącą,ale zaraz tego pożałował, bo ból głowy dał się we znaki , więc powrócił do poprzedniej czynności.
-Upiliśmy się!Ale to jest nieważne, podaj mi adres, zamówię taksówkę i już mnie nie ma-spokojnie odpowiedziałaś spuszczając wzrok.
-Ale.. Dobra..- podał ci adres i zniknęłaś za drzwiami .
Po przyjeździe taksówki pojechałaś do domu i zadzwoniłaś do przyjaciółki, bo miałaś dużo nieodebranych połączeń od niej. Wyjaśniłaś jej dlaczego cię nie było, ale na szczęście nie gniewała się.
Niestety nic nie pamiętałaś z ostatniej nocy. Zgłodniałaś, więc zrobiłaś sobie coś do jedzenia i usiadłaś przed telewizorem oglądając plotki o gwiazdach, na ogół tego nie robiłaś, bo twierdziłaś, że to są tylko jedne wielkie kłamstwa. Słuchałaś tego i nie mogłaś uwierzyć
-Wczorajszego wieczoru zespół One Direction wybrał się do klubu. Chłopcy wypili mnóstwo alkoholu oraz bawili się ze swoimi fankami, jeden z nich Louis Tomlinson zapoznał atrakcyjną brunetkę, z którą przetańczył kilka piosenek, po czym para pojechała do jego domu, dziś rano widziano dziewczynę wsiadającą z pod jego domu w taksówkę, co oznacza, że została u niego na noc -powiedziała redaktorka, a na ekranie pojawiło się zdjęcie, na którym było widać waszą dwójkę.
-O boże! co ja najlepszego zrobiłam-powiedziałaś na głos-przespałam się ze światową gwiazdą popu.
Po chwili usłyszałaś dzwonek telefonu.
-Hallo? - zapytałaś
- [T.I]!! czy to prawda co mówią w telewizji?- powiedziała twoja przyjaciółka
- Chodzi o tą noc?prawda?-mówiłaś ściszonym głosem
- Tak. Czy to prawda? Przepraszam co ja gadam to jest prawda! Przecież są zdjęcia! dowody!Ale czy ty to z nim zrobiłaś
- Wieszzz...- przeciągałaś
- Czyli tak?
- Nie pamiętam, ale pewnie tak-smutek wtargnął na twoją twarz- Jak się obudziłam to... Przepraszam nie chcę o tym rozmawiać
- Dobrze, ja też nie powinnam być taka nachalna, wybacz- oznajmiła
- Może przyjdziesz dzisiaj do mnie o 16?- zapytałaś
- Oczywiście będę punktualnie
Codziennie się spotykałyście. Miesiąc po tamtej sytuacji, źle się poczułaś i niestety zwymiotowałaś, ta czynność powtarzała się kilka dni,[T.I.P] wiedziała, co to oznacza, więc kupiła ci test ciążowy. Wynik był pozytywny, co oznaczało, że zaciążyłaś. W ostatnim czasie spałaś tylko z jedną osobą, więc wiedziałaś czyje to dziecko. Nie zamierzałaś mówić tego Louisowi, gdyż wcale się nie znacie. Następnego dnia poszłaś do sklepu, tam spotkałaś jego.
- Hej, ty jesteś tą dziewczyną z klubu- zagadał pierwszy
- Nie chyba mnie z kimś pomyliłeś- odpowiedziałaś, chcąc jak najszybciej uciec
- Wiem, że kłamiesz. To ty byłaś u mnie w domu miesiąc temu- uśmiechnął się
- Dobra tak to ja i co z tego!-krzyknęłaś w miarę cicho
-Spokojnie, chciałem tylko pogadać, wtedy wyszłaś tak szybko, więc nie zdążyliśmy.
- Dobra mów- powiedziałaś oschle
- Ale może nie tutaj- rozejrzał się dookoła 
- Dobra mieszkam niedaleko, to pójdziemy do mnie, tylko zrobię zakupy-odparłaś
- W porządku
-Dzięki, że pomogłeś mi z zakupami- powiedziałaś, kiedy byliście już w domu
-Niema sprawy. Nikogo nie ma ?- ponownie się rozejrzał
- Nie, nie ma. Mieszkam sama, więc ciężko, żeby ktoś był
- Mogę na początek dowiedzieć się jak się nazywasz
- Jestem [T.I] nazwisko też chcesz znać ?
- Nie. Wystarczy mi tylko imię, A więc [T.I] to co się wydarzyło tamtej nocy, to nie powinno mieć miejsca, co pewne dobrze wiesz, najlepiej będzie, jak o tym zapomnimy. 
- Nie będzie mi tak łatwo zapomnieć-spuściłaś wzrok
-Czy to znaczy, że byłaś dziewicą?-zapytał
- Nie no coś ty! Ja jestem z tobą...- zacięłaś się
-Co ty jesteś ze mną?
- Nieważne, tak mi się powiedziało
- I znów kłamiesz- zaśmiał się
-Nie chcę o tym mówić!
- Ale dlaczego, może jakoś pomogę- powiedział
- Co mam ci powiedzieć- rozpłakałaś się- to,że jestem w ciąży i ty jesteś ojcem dziecka!-krzyknęłaś
-To jest niemożliwe!- złapał się za głowę
- Proszę cię wyjdź, chcę być sama- spojrzałaś na bruneta
- Nie nie mogę tego tak zostawić. Na pewno nie w takiej sytuacji.
- Usunę to dziecko!- krzyknęłaś
- Co! nie możesz tego zrobić!
- Wiem, że będę tego żałować, najprawdopodobniej przez całe życie, ale nie mam innego wyjścia!
- Masz urodzić to dziecko! Jeżeli chcesz możemy spróbować być razem, a jeżeli nam nie wyjdzie, dziecko zamieszka u mnie, a jak będę wyjeżdżał w trasy ty się nim zaopiekujesz.
- Louis! Jesteś gwiazdą, twoi fani, będą wytykać mnie pacami, ja tak żyć nie chcę!
- Jeżeli będą tak robić, odejdę z zespołu, zrobię wszystko, by nasze dziecko przeżyło
- Nie! nawet mi się nie waż! Urodzę to dziecko, ale obiecaj mi,że tego nie zrobisz!
- A dasz nam szansę, chcę być przy tym jak nasze dziecko rośnie, rozwija się, mówi pierwsze słowo, idzie do szkoły
- Dam nam szansę, mam nadzieję, że nam się uda, dla małego dzieciątka który we mnie siedzi musimy się postarać
-Może to pytanie głupio zabrzmi, ale czy mogę cię pocałować?- zaśmiałaś się
- Tak, skoro jesteśmy razem, to nic nie stoi na przeszkodzie- przybliżyłaś się do niego, a chłopak złączył wasze usta w pocałunku, dotykając brzucha uśmiechnął się i bardziej przybliżył wasze ciała tak, że stykały się ze sobą.
Wasz związek przetrwał, pokochaliście się, a teraz razem wychowujecie prześliczną córeczkę. 
_____________________________________________________
Twitcam z 12.08.2013r. Wiem, że pewnie go widziałyście, ale może są wyjątki :D
Niema to jak nawyk włączania i wyłączania długopisu :DD
a jak Niall ziewał moja siostra się patrzała i mówiła "uważaj, bo ci mucha do buzi wpadnie" :DD
A co do imagina wiem wiem i jeszcze raz wiem końcówka wcale mi nie wyszła, ale dziś za dużo się działo, bym mogła coś napisać, jednak postarałam się i dodaję takie o coś liczę, że nawet takie badziewie skomentujecie  :/ Moja przyjaciółka wróciła z Anglii i kupiła naszym koleżankom taki portfel z napisem I <3 Harry, drugiej koleżance szampon , innym cukierki (naprawdę są dobre)  bluzkę z ich podobizną, , a mi dodatkowo kupiła bluzkę z angielskim autobusem <3 Po prostu muszę na następne wakację jechać do angli ^^/N

15 komentarzy:

  1. Koniecznie się wybierz do Anglii, ja też bym chciała tam pojechać, najlepiej jak najszybciej ;) A tymczasem zapraszam do siebie na rozdział szósty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kochana! Szybciutko następny:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za to, że wypromowała mojego bloga :D Teraz na pewno będę miała więcej komentarzy... :)
    Imagin cudowny :* jak zwykle
    Czekam na nn :*
    Ja też byłam w Anglii , ale nie kupiłam sobie nic z 1D (bo ja ich tak nie kocham :) )
    Życzę weny i zapraszam do sb:
    www.serduszko5000.blogspot.com
    Podrawiam :*
    P.S. OMG!!!! Słyszałaś, że Zayn oświadczył się Perrie ?????? WOW z nieciepliwościuą czekam na ich ślub :DDD :D <33
    Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty gdyby nie ja to byś nie wiedziała więc się tak nie podniecaj bo w szpitalu wylądujesz a wtedy: NO ME GUSTA hahahaha :D

      Usuń
    2. Wiem i niezmiernie się ciesze !! życzę im szczęścia!!
      Ja mam cukierki i na każdym z nich coś piszę, w kolejnej turze zdjęć na pewno się pojawią <3/N

      Usuń
  4. Nominowałam was do Libster award informacje u mnie
    http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/ :)
    Imagin bossssssskiii!!
    Pozdrawiam Vicky :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Imagin super!!!! Czekam na następny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj co ten alkohol rb z ludźmi xdxd
    Podejrzewam, że byłabym w szoku, gdyby koło mnie leżał Lou, gdy się obudzę :)))
    Haha ale nie pogardziłabym tym przystojniakiem :*
    Świetny imagin! Weny :*

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :D Gratulacje pomysłów.
    Życzę weny i zapraszam do siebie:
    www.harry-opowiesci.blogsot.com
    www.opowiesci-o-harrym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny imagin.
    Co alkohol robi. xd
    Czekam na nn.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemski ! Gdybym ja miała dziecko z Lou to bym zwariowała!!ale nie powiem fajnie by było :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz świetnie! Kiedy kolejny?/Inez

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć cześć przepraszam was za moją nieobecność i nie komentowanie, ale wyjechałam. Czekam na następny:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomba. Genialnie serio;)
    Kkcc.
    ~ Niallinkaa Xx'

    OdpowiedzUsuń