czwartek, 1 sierpnia 2013

Zdjęcia ❤


Flaga Irlandii musi być na tablicy korkowej ^^


Wraz z Agan przeprowadziliśmy wspaniałą konwersację na Facebooku

(biały dymek Agan, błękitny dymek Niallowa)



A teraz dwie sondy z BRAWO !! :D
wiem, że niezbyt widać więc powiem wam, że najwięcej osób lubi One Direction a jest to 41,18 %
little mix ma 31,37 %
enej  17,65 %
The Wanted 1,96%
Big Time Rush 7,84 %

Extra!! wiedziałam,że jest nas tyle :D
Trochę jest mi przykro, że ponad 16 % ich nienawidzi :/

Z nudów  zrobiłam chmurę na niebie :D


A teraz coś co znalazłam w internecie BARDZO MI SIĘ TO SPODOBAŁO!!
To NIE JEST nasza praca!!

Dodam jeszcze wiadomości z brawo mogą być one trochę niewidoczne bo robiłam te zdjęcia nie dość, że wieczorem, to komórką :/
Hazza w Nowym Jorku :D
Jak oni mogli mu to zrobić, przecież te spodnie są cudowne :*
TATUAŻE I FILM nie mogę się doczekać filmu <3
Moja mama patrzyła w brawo i mówi do mnie Natalia co ty czytasz same bzdury, a najlepsze jest w tym to, że na tej stronie powyżej przeczytała wszystko !!!!! 
Zayn !!!! :*

Moim zdaniem nieee !

Czekam niecierpliwie :D
No i na koniec karta 1D :D


_________________________________________________
Takie tam:D
Jutro pojawi się imagin, jeszcze go nie napisałam, ale mam pomysł :D
jeżeli chcecie napiszcie o kim ma być :)
Zachęcamy was do robienia zdjęć i wysyłania ich na naszą pocztę 
onedirectionwblogger@gmail.com
W kolejnej turze zdjęć na pewno się one pojawią :D
Do zobaczenia/N

10 komentarzy:

  1. OO dzięki za przypomnienie,że jest już brawo :)
    Może napiszesz o Niallu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D
    Robisz mi ochotę
    Od razu skojarzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że te jego spodnie są cudowne i zdecydowanie to nie powinien być kit. W ogóle Harry i KIT?! Co to ma w ogóle być?! HIT, HIT, HIT i tyle! :D
    A Kesha i Harry? Hahahahaha xD Jak to czytałam to aż zaczęłam się śmiać. Niezły żart :D
    I ta wasza rozmowa. "Robisz mi ochotę" Hahahahaha xD Nie mogę z tego :D
    A tak odchodząc od tych zdjęć to super że jutro będzie imagin.
    Już się nie mogę doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahahaha... Zajebista rozmowa !!!!
    Irlandia *__* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Też nie mogę doczekać się filmu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha również miałam skojarzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie ;) czekam na nowy imagin ;) xx
    zapraszam na gust-of-truth.blogspot.com pojawił się Prolog, może Cię zainteresuje ;) x
    przepraszam za SPAM ~Franky

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz imaginy! ♥
    Świetne są.. :)
    Nie wszystkie przeczytałam, ale przeczytam! ♥
    ~Niallinka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award :)
    Więcej informacji na moim blogu w zakładkach...

    OdpowiedzUsuń