piątek, 23 sierpnia 2013

Niall

Zanim przeczytacie jeszcze jedna ważna sprawa:

Ten imagin jest specjalnie napisany na tę okazję. 
Natalia wszystkiego wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :********
Życzę ci abyś spotkała chłopców lub przynajmniej pojechała na ich koncert, abyś pisała tak boskie imaginy jak do tej pory i żeby spełniły się wszystkie twoje marzenia <333333333333
Buziaki :***




Były twoje urodziny. Razem z [T.I.P] postanowiłyście zorganizować imprezę urodzinową i zaprosić na nią kilka osób ze szkoły. Najbardziej chciałaś, aby pojawił się na niej Niall. Niall to chłopak, w którym od pewnego czasu się podkochujesz. Na każdej przerwie, gdy przechodzi koło ciebie patrzysz się na niego, lecz  on niestety cię nie zauważa. Na samą myśl o nim kąciki twoich ust podnoszą się do góry. [T.I.P] nie może już wytrzymać tych ciągłych rozmów o nim. Nie ma dnia abyście nie wspomniały o nim ani jednego słowa. Wracając do imprezy. Musiałyście podzwonić po ludziach i ich zaprosić. Do [T.I.P] należało zadzwonienie do Nialla. W czasie, gdy ty robiłaś coś  w kuchni twoja kumpela wbiegła do pomieszczenia tak podekscytowana, że myślałaś, że zaraz zwariuje.
T: Hej [T.I.P] spokojnie, co się stało, że się tak cieszysz?
P: Twój książę pojawi się na urodzinach- chciałaś skakać z radości, ale się opanowałaś.
T: Taaaakk? To super. Muszę się ładnie ubrać, żeby mnie zauważył- zaczęłaś lekko panikować.
P: To są TWOJE urodziny. Jak ma cię nie zauważyć?- zapytała.
T: Oj dobra. Ty zajmij się strojeniem domu, a ja idę się szykować.
P: Leć, leć- odpowiedziała i zabrała się za dmuchanie balonów.
Szybkim krokiem weszłaś do swojego pokoju. Otworzyłaś szafę i zaczęłaś wyciągać z niej wszystkie sukienki, które tylko miałaś w szafie. Niestety żadna nie pasowała. Postanowiłaś iść do pokoju siostry i pożyczyć od niej jakąś kieckę. Dobrałaś buty i dodatki. Została ci tylko fryzura i makijaż. Włosy przeczesałaś szczotką i zostawiłaś rozpuszczone. Pomalowałaś się nie tak jak na co dzień, ale odrobinę mocniej, bo nie chciałaś przesadzać.
Po wszystkim zeszłaś na dół. Po salonie krzątała się [T.I.P].
T: I co? Jak wyglądam?- jej wzrok przeniósł się na twoją osobę.
P: Wow… wyglądasz bombowo.
T: Dobra, nie przesadzaj. Ja się tym zajmę, a ty idź się ubierz i pomaluj, bo chyba tak nie zamierzasz wyglądać.
P: A co wyglądam aż tak źle?- spojrzałaś na nią z miną wtf?- Dobra już idę.
Kiedy [T.I.P] poszła się szykować kończyłaś strojenie salonu. Po 15 minutach twoja przyjaciółka pojawiła się w salonie. Miała na sobie ładną sukienkę i do tego dobrała wspaniale współgrające ze sobą dodatki.
T: Wyglądasz super.
P: Dzięki, coś jeszcze trzeba zrobić?
T: Nie, czekamy jeszcze na [T.I.S], bo obiecała, że będzie.
Nie zdążyłaś dokończyć zdania, a drzwi wejściowe otworzyły się i w przedpokoju pojawiła się twoja siostra. Ona również pięknie się ubrała.
S: Hej laski, zobaczcie co ja tu dla was mam. W sumie to dla nas- podniosła kilka siatek z alkoholem do góry.
T: Żartujesz… Siostra jesteś wielka- podbiegłaś do niej i ucałowałaś jej policzek- Właśnie [T.I.P] gdyby nie ona to byśmy wyszły na idiotki. Jak impreza bez procentów?
Wszystkie się zaśmiałyście i usiadłyście na kanapie. Przez chwilę rozmawiałyście, lecz przerwał wam dzwonek do drzwi. Poszłaś otworzyć. Zdziwiło cię, że praktycznie wszyscy przyszli w tym samym momencie, ale nawet tobie było tak na rękę.
Każdy składał ci życzenia i dawał prezent. Było mnóstwo osób, ale nigdzie nie widziałaś tej charakterystycznej blond czupryny. Trochę zrobiło ci się smutno, w końcu powiedział, że przyjdzie. Nie musiałaś długo czekać, bo po chwili rozległ się dzwonek do drzwi. Podbiegłaś i złapałaś za klamkę. Twoim oczom ukazał się uśmiechnięty od ucha do ucha Niall. Nie mogłaś się powstrzymać i również szeroko się uśmiechnęłaś.
N: Witam solenizantkę.
T: Hej, fajnie, że jesteś-powiedziałaś z uśmiechem.
N: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin piękna!- zaraz zaraz czy on powiedział piękna? Tak on powiedział piękna!!! W twoim brzuchu zatańczyło stado motyli.
T: Dziękuję i zapraszam do środka- chłopak wręczył ci duże pudełko i poszedł do swoich znajomych. Za wszelką cenę musiałaś znaleźć [T.I.P]. Rozejrzałaś się po pomieszczeniu, aż zobaczyłaś swoją kumpelę całującą się z jakimś chłopakiem. Podeszłaś do nich i przerwałaś im.
T: Sorry, ale muszę na chwilę porwać ci dziewczynę- powiedziałaś do nieznanego ci chłopaka.
P: Poczekaj, za chwilę przyjdę- zwróciła się do chłopaka po czym musnęła jego usta i razem z tobą wyszła w ciche miejsce.- No to o czym chciałaś pogadać?
T: Kto to był?
P: Naprawdę przerwałaś nam tylko po to żeby się o to zapytać?
T: No w sumie to nie. Nie wiem co mam robić. Rozmawiałam chwilę z Niallem i on powiedział o mnie piękna.
P: Nie rób z tego problemu. On pewnie każdej lasce to mówi.
T: Ale mi pomogłaś. Dobra wracaj do swojego chłopaka- uśmiechnęłaś się do niej i wróciłaś do gości.
Postanowiłaś wyjść na chwilę na taras, bo chciałaś się trochę przewietrzyć. Usiadłaś na ławce i rozmyślałaś. Nagle ktoś zasłonił ci oczy. Złapałaś tego kogoś za ręce, lecz nawet to ci nie pomogło, bo nie wiedziałaś co to za osoba.
N: Zgadnij kto to…- znałaś ten głos.
T: Niall???
N: Brawooo….- usiadł koło ciebie- co tak sama siedzisz? Coś się stało?
T: Nic się nie stało. Chciałam się tylko przewietrzyć, bo zrobiło mi się duszno. A ty co tu robisz?
N: Zobaczyłem, że cię nie ma i postanowiłem cię poszukać.

T: Tak się o mnie martwiłeś?
N: Nawet nie wiesz jak bardzo. Otworzyłaś prezent?- zapytał z zaciekawieniem.
T: Nie, chciałam je wszystkie jutro otworzyć.
N: To idź po ten ode mnie i przynieś go tutaj.
T: Okeeejjj…- pobiegłaś zdziwiona do pokoju, w którym zostawiłaś prezenty i poszukałaś tego pudełka. Po znalezieniu go od razu poszłaś na taras, gdzie czekał na ciebie chłopak.
N: No otwórz!- powiedział zadowolony.
T: Już- rozerwałaś papier, którym było owinięte pudełko. Otworzyłaś je. W środku ujrzałaś bransoletkę z napisem I you. Otworzyłaś usta ze zdziwienia.
N: Podoba ci się?
T: Czy mi się podoba? Ona jest wspaniała, a ten napis?
N: Tak piękna. To prawda. Nie wiedziałem jak ci to wcześniej powiedzieć, więc jak dzisiaj [T.I.P] do mnie zadzwoniła, że są twoje urodziny i mnie zapraszasz to postanowiłem ci to dać. Kocham cię [T.I]. Jeżeli ty mnie nie kochasz to nie martw się, zapomnimy o tym.
T: Niall, jak dmuchałam świeczki na torcie pomyślałam sobie marzenie żeby z tobą być, ale nie wiedziałam, że tak szybko się spełni. Ja też cię kocham blondasku- po tych słowach chłopak wpił się w twoje usta. Pocałunek stawał cię coraz bardziej namiętny. W pewnym momencie usłyszeliście chrząknięcie. Momentalnie oderwaliście się od siebie. Zobaczyłaś zadowoloną [ T.I.P].
P: No widzę, że nie marnowaliście czasu- zaśmiała się- Ale muszę wam przerwać tą magiczną chwilę i poprosić cię [T.I] na swoją imprezę, bo bez ciebie jest tak jakoś… sztywno- uśmiechnęła się i weszła do środka.
N: No to musimy wracać. Niestety…
T: No niestety, ale przetańczymy za to całą noc. Chodź- złapałaś go za rękę i wróciliście do salonu.
Włączyłaś muzykę i jako pierwsza zatańczyłaś ze swoim ukochanym. Po was na parkiet weszło kilka osób i tak impreza trwała do 3 nad ranem. Nigdy nie zapomnisz tych urodzin, bo dzięki nim jesteś z chłopakiem, o którym wcześniej mogłaś tylko pomarzyć.


Taki bonusik :P

______________________________________________________
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Mam nadzieję, że ci się spodoba.
A teraz prośba do was składajcie jej życzenia pod tym postem :))))
Kocham was Agan :*****



16 komentarzy:

  1. Wspaniałe dziękuje kochana <3 wiem, że dodałaś go dzisiaj, bo wczoraj go nie było, szkoda, że zmieniło datę bo dziś jest 23 a nie 22 :/ ale jak czytałam to mordka mi się cieszyła!! on jest nieziemski! :* Dziękuje za życzenia, oby się spełniły!! Chciałabym w taki sposób się z kimś związać :*/N

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś NOMINOWANA do Liebster Award.!!
    http://ja-jestem-one-direction.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ONE DIRECTION <3 FAJNIE CZASEM WPAŚĆ NA INNY ZDIRECTIONOWANY BLOG :3 zapraszam na http://kronikizakrecenia.blogspot.com/ :) znajdziesz tu różne opowiadania m.in. te dziejące się w hogwarcie , ale nie tylko :) już jest 2 rozdział opowiadania jednej z naszych adminek (nie mnie, jakby co xd) i mam proźbę, mogłabyś je ocenić? bo viola dopiero zaczęła się udzielać i chciałaby wiedzieć co ludzie myslą o tym co pisze i czy jest sens wstawiać to dalej na stronkę.. mogę na cb liczyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNY !! Wszystkiego najlepszego Nacia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że zostali parą/Inez

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeeeeej...
    Wszystkiego NAJLEPSZEGO kochana !!!!!! STO LAT !!!!!!
    Imagin cudowny taki, że awwwww... Brak mi słów :)
    A wracając do cb to życzę ci spełnienia twoich największych marzeń ( i nie tylko :D )
    Jednym z nich na pewno jest spotkanie !D ale to już inna sprawa...
    Dziękuję ci że jesteś, za to czytasz mojego bloga , że go komentujesz , i że właśnie dzięki tobie mam coraz więcej fanów. Dziękuję ci że polecasz mój blogik swoim koleżankom :) Dziękuję ci za to że zawsze gdy dodaję nowy post na blogu to wiem że na pewno go skomentujesz... Za każde miłe słowo napisane w komentarzu pod postami serdecznie ci dziękuję. Ty wiesz ile dla mnie znaczy to miłe słowo, jak to podnosi na duchu i uszczęśliwia. Jesteś cudowna :* <333
    Ojj dobra już kończę bo się zaraz chyba poryczę :)
    Kochana , jesteś jedyna w swoim rodzaju i za to cię kocham... ( bez skojarzeń )
    Mam nadzieję że jeszcze trochę ze mną pociągniesz i wytrzymasz bo przy moich wszystkich rozdziałach razem wziętych ten imagin to wzór :D :*
    Twoja dłużniczka za wszystko co dla mnie zrobiłaś i robisz.
    Serduszko 5000 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie zapomniałam ...
      Zapraszam na mojego bloga :
      www.serduszko5000.blogspot.com
      Postaram się jutro dodać nowy rozdział więc proszę zajrzyj :)
      Niedługo będę miała 1000 wyświetleń z czego baaardzo się cieszę i mam nadzieję mnie nie zostawisz ... :D
      Wysyłam ci gorące całusy :* :* :*
      I Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetny imaign. Naprawdę bardzo mi się podoba.
    Cieszę się, że ostali razem.
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej na ja-jestem-cudem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :) Jak fajnie, że on przyszedł na tą imprezę i jeszcze ta bransoletka...
    Czekam na kolejny
    Devina

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa idealnie.
    Uwielbiam takie urodzinowe imaginy ;p
    A dla Natalii: Wszystkieg najlepszego!!!
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki! Zapraszam na 7 rozdział u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj dla Natali <3 Masz świetne pomysły. Kocham p prostu !
    Zapraszam też do mnie na 7 a jutro na 8 rozdział :)
    http://directionerandbelieberequalsme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Naj, naj.
    http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ zapraszam do siebie na bloga, pojawił się nowy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki magiczny <3 / Gaba

    OdpowiedzUsuń
  15. Bozee.!! Imagin taki zajebisty..! Niallus, ah.. NIGDY nie bał się mówić o swoich uczucia, no ale, bransoletka bista. Świetnie.
    ~ Niallinka Xx'

    OdpowiedzUsuń