sobota, 31 sierpnia 2013

Liebster Awards

Dziękujemy za nominację :** http://serduszko5000.blogspot.com/
1 Jak masz na imię ?

Natalia/N

 Agata/Agan

2.Ile masz lat?


15/N 

15/Agan

3.Dlaczego założyłaś bloga i co cię ciągnie, aby pisać dalej ?


Założyłam bloga bo zawsze lubiłam tworzyć historyjki :D A do dalszego prowadzenia bloga ciągnie mnie zabawa/N

Niallowa mnie namówiła i po prostu lubię pisać/Agan

4.Jaki jest Twój ulubiony kolor?


Żółty/N

Niebieski/Agan

5.Co lubisz robić w wolnym czasie?


Spacerować, bądź jakiś melo :D/N

Siedzieć na internecie/Agan

6.Od kiedy zaczęłaś interesować się chłopakami z 1D ?


Już 2 lata/N

Listopad 2012/Agan

7. Ulubiona piosenka 



Turn My Swag On/N

Little Things/Agan


8.Ulubiony zespół lub piosenkarz/piosenkarka oprócz 1D ?

Little Mix, Conor Maynard oraz Selena Gomez/N
MKTO,The Vamps/Agan


9.Jak myślisz,który rozdział (z twojego bloga) wyszedł ci najlepiej ?

Mam dwa :))
ten :DD
oraz ten

10.Czy lubisz swoją klasę , nauczycieli i szkołę ?

Klasę uwielbiam, nauczycieli mniej :/ a szkoły nienawidzę /N
Klasę lubię, a nauczycieli nie wszystkich/Agan

11.Skąd bierzesz pomysły na nowy rozdział ?

Same przychodzą :D czasami mi się coś fajnego przyśni to wtedy wykorzystam mój pomysł :))/N
Z głowy/Agan
Pytania dla ciebie :))
1.Masło czy Margaryna ??
2.Ostatnio obejrzany film ??
3.Jaką cechę w sobie cenisz??
4.Jaki jest twój rekord w jedzeniu czekolady :DD ??
5.Wolisz mieszkać w dużym czy małym mieście??
6.Oszczędzanie czy Wydawanie
7.Dlaczego blogujesz??
8. Wymarzona fryzura
9.Czytasz etykiety produktów, które kupujesz??
10.Co byś zmieniła, gdyby można było cofnąć czas??
11.Jaki jest twój ideał faceta??
Blogi nominowane :DD
http://thelastchanceofangel.blogspot.com/
Jest ich 11 :))
___________________________________


Mam nadzieję, że odpowiecie na pytania :**/Niallowa,Agan

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do The versatile Blogger Award :*

    WIECEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ U MNIE NA BLOGU < 3

    http://one-directions-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację :*

    OdpowiedzUsuń