czwartek, 15 sierpnia 2013

zdjęcia

Praca Agan :P
PS.czy ktoś poza mną widzi na trzecim zdjęciu ludzika ??


69 <33

 Czy tylko ja wszędzie widzę liczbę 69 ??

Kochammm <3


 1D z orzechów ^^
Wpadajcie, mamy nadzieję, że będzie was tutaj więcej :DD
Mój siostrzeniec je płatki z literek więc zabrałam kilka z nich :DD

__________________________________________________

Co sądzicie o tych zdjęciach ??
Kolejna tura pojawi się niedługo, tylko muszę mieć wenę na zdjęcia <33
Imagin pojawi się w poniedziałek :D
mamy nadzieję, że wytrwacie :))/N



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne.
    Zapraszam do mnie.
    http://all-you-need4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ale co???? Nowy imagin dopiero w poniedziałek???? :D
    Smutnam z tego powodu...
    Życzę weny i zapraszam mnie . :)
    www.serduszko5000.blogspot.com
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne hehe
    Czekam na nowiutki imagin

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY BLOG Z IMAGINAMI Z ONE DIRECTION

    http://one-directions-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to się dopiero nazywają DIRECTIONERS :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwa Directioners.
    Nowy rozdział pojawił się u mnie na blogu. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ Zapraszam.!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Everywhere One Direction <3 Hahaha... genialne zdjęcia i fajny blog :D Jestem nowa i nie wiem można jakoś prosić o imaginy? :Dxx Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Award. Więcej informacji na moim blogu w zakładkach love-live-crazy-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha! Faza na 69! Ja widzę wszędzie xdxd
    Przez Hazzę mam zrypany mózg xoxo
    Fajnie by było zjeść te płatki gdyby w mleku pływało mi ONE DIRECTION ;)

    zapraszamy do siebie
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń