sobota, 6 kwietnia 2013

Imagin HARRY ♥

Znaliście się od zawsze, wasi rodzice byli najlepszymi przyjaciółmi. Twoi rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Harry bardzo Cię wspierał.Nie odchodził od Ciebie nawet na krok. Przez te dni jeszcze bardziej zbliżyliście się do siebie.
Harry zaproponował Ci długi spacer po Londynie. Od razu się zgodziłaś. Bardzo długo ze sobą rozmawialiście. W pewnej chwili loczek przyciągnął Cię do siebie i pocałował.
H: Wiesz, dawno chciałem Ci to powiedzieć KOCHAM CIĘ!
T: Ja też Cię kocham! Nie mówiłam Ci tego wcześniej, ale myślałam, że nie czujesz tego co ja.
Nagle zadzwonił telefon Harrego. Przez przypadek włączył na głośnomówiący. Z słuchawki usłyszałaś:
D: Hej kochanie, stęskniłam się za Tobą, kiedy się spotkamy? Halo, Harry jesteś tam?
Spojrzałaś na Harrego ze łzami w oczach i zaczęłaś biec najszybciej jak tylko mogłaś. Wbiegłaś na ulicę, nie zwracałaś uwagi na przejeżdżające samochody.
W pewnej chwili chłopak zobaczył, że jedzie  wprost na Ciebie rozpędzony samochód. Harry podbiegł i odepchnął Cię, a sam został ofarą wypadku. Kierowca zginął na miejscu, a Twojego ukochanego w stanie ciężkim zawieźli do szpitala. Ty bardzo się tym przejęłaś. Pojechałaś do niego do szpitala. Na miejscu byli chłopcy i mama Hazzy. Zapytałaś się lekarza o stan chłopaka i poprosiłaś o wizytę z nim. Lekarz zgodził się. Gdy weszłaś do sali zobaczyłaś go i zaczęłaś płakaś. Leżał tak z zamkniętymi oczami.
Gdy usłyszał trzask zamykających się drzwi otworzył swoje piękne, zielone oczy i spojrzał na Ciebie. Ty ze łzami w oczach podbiegłaś do niego i lekko pocałowałaś go w usta.
H: To nie tak...- powiedział z wielkim bólem.
T: Ciii... To nie ważne... Kocham Cię!
H: Ja Ciebie też.
Byliście ze sobą już ponad rok. Bardzo polubiłaś resztę zespołu. Niedługo chłopcy jadą w trasę koncertową.  Hazza zaproponował Ci, abyś z nimi pojechała. Pomyślałaś... CZEMU NIE???

___________________________________________________________________
To ogólnie mój pierwszy imagin jakiego napisałam.
Mam nadzieję, że się podoba.
Dodawajcie komentarze :)
Pozdrawiam Agan :*

1 komentarz: