wtorek, 9 kwietnia 2013

Imagin Zayn ٩(●̮̃•)۶

Siedziałaś sama w pokoju i rozmyślałaś nad swoim życiem, chciałaś odejść z tego świata. Wczoraj dowiedziałaś się, że chłopak, którego kochałaś zdradził cię z twoją najlepszą przyjaciółką. Niczego innego w tym momencie nie pragnęłaś jak skoczyć z mostu. Z myślenia wyrwało cię pukanie do drzwi. Była to twoja mama przyniosła ci obiad położyła go na stoliku, podeszła do ciebie i mocno przytuliła, wiedziała jacy byli oni dla ciebie ważni i jak to przeżywasz.
M: [T.I] słonko nie przejmuj się wszystko się ułoży. Zjedz coś i przejdź się.
T: Nie chce mi się jeść. Idę do parku.
M: Dobrze córeczko
Szłaś uliczkami Londynu w którym mieszkałaś. Widziałaś różne zakochane pary, chciałaś płakać, ale to miejsce publiczne, wiec próbowałaś się powstrzymać, kiedy nagle ujrzałaś ich. Stali w tym samym miejscu, gdzie przychodziłaś ze swoim byłym. Nie wytrzymałaś i się rozkleiłaś. Było ci smutno, biegłaś w stronę domu ,kiedy nagle twoje nogi zaplątały się i wpadłaś na chłopaka. Miałaś szczęście bo nie wylądowałaś na chodniku.
T: Przepraszam nie chciałam !
Z: Nic się nie stało :) Dlaczego płaczesz ?
T: Nie chce o tym gadać, poza tym muszę już iść. Jeszcze raz bardzo cię za tam to przepraszam.-zaczęłaś biec dalej w stronę domu
Z: Zaczekaj ! - dogonił cię i szliście dalej
T: Słucham ??- powiedziałaś ze smutkiem w oczach
Z: Myślę, że jednak potrzebujesz z kimś porozmawiać - oznajmił
Uśmiechnęłaś się, kiedy całkiem nieznany ci chłopak chciał z tobą porozmawiać.
Z: Tak w ogóle to jestem Zayn. Jak będzie powiesz mi ?
T: Jestem [T.I]. 
Nie za bardzo chciałaś powiedzieć o tym dlaczego płaczesz, mimo to czułaś się obok niego komfortowo więc wszystko samo wychodziło z ciebie. Po wypowiedzianych słowach zrobiło ci się lżej na sercu. W końcu komuś powiedziałaś co tak naprawdę czujesz. Zayn nie czekał na twoją reakcję i przytulił cię mocno do siebie. Potem zdjął okulary które miał na nosie. Spostrzegłaś się, że to ZAYN MALIK.One Direction było jednym z twoich ulubionych zespołów, a ty właśnie przytulałaś jednego z wokalistów !!!
T: Zayn tyy... - nie mogłaś uwierzyć
Z: Tak wiem proszę nie zachowuj się tak jak inni, proszę traktuj mnie jak normalnego człowieka.
T: Ale przecież ty jesteś normalnym człowiekiem - zaśmiałaś się, choć nadal byłaś smutna
Z:No niby tak, jednak większość fanek jak mnie widzi to piszczy.
T: To wiedz, że ja taka nie jestem.Wiesz co Zayn ja muszę już iść bo moja mama pewnie się już nie cierpliwi.
Z: To może cię odprowadzę ?
T:Skoro chcesz :)
Z: No to prowadź.
Splótł wasze dłonie, popatrzałaś się na chłopaka, który zawstydzony puścił twą dłoń.Staliście już pod domem. Nastolatek próbował pocałować twój policzek, ty jednak chciałaś mu coś powiedzieć lecz nie zdołałaś, ponieważ wasze usta się spotkały. Pocałunek się pogłębiał i stawał się bardziej namiętny dopóki nie przerwał wam twój tata, który wychodził do pracy. Pomyślałaś, że zawsze potrafi zepsuć nastrój. Na szczęście szybko zniknął ci z pola widzenia.Od tego pocałunku coś pomiędzy wami zaiskrzyło i zostaliście parą
* 2 lata później*
Zayn często wyjeżdża w trasy, ale dajecie rade, ponieważ codziennie rozmawiacie przez skype i wysyłacie SMS'y. Twoja była przyjaciółka rozstała się, ponieważ  twój Ex ja zdradził.



___________________________________________________________________
Hej i kolejny imaginek za sobą "Niallowa♣"
mam nadzieje, że się podoba.Od wczoraj chodzi mi jedna piosenka po głowie i nie mogę przestać jej nucić.

2 komentarze:

  1. Świetne
    zapraszam do nas
    http://loveissomethingmorethanfriendship.blogspot.com/
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń