piątek, 19 kwietnia 2013

Imagin NIALL ♥☺♦


Kochałaś go, ale nie mogłaś z nim być, bo on miał dziewczynę, którą bardzo mocno kochał. Mieszkałaś razem z nim i czterema chłopakami z One Direction. Bardzo ich lubiłaś. Od jakiego czasu zauważyłaś, że Hazza jakoś inaczej się zachowuje, nie jak przyjaciel, tylko raczej jak chłopak. W pewnym momencie poprosił Cię, o to abyście byli razem. Zgodziłaś się choć kochałaś Nialla. Harry zachowywał się normalnie. Inne było tylko to, że dawał Ci buziaki w usta. Kochałaś go jak brata, a nie jak chłopaka. Pewnego dnia Harry wraz  z chłopcami poszli na jakąś imprezę. Ciebie wtedy bolała głowa, więc zostałaś w domu. Położyłaś się w swoim pokoju i myślałaś o Niallu. W pewnym momencie ktoś zapukał do drzwi. To był ON!
T: Wejdź.
N: Jak się czujesz?
T: Już lepiej, nie miałeś być na imprezie?
N: Miałem, ale jakoś nie mam ochoty. To co robimy?
T: Możemy pogadać?
N: Jasne! O czym?
T: Muszę Ci coś powiedzieć. Zakochałam się w Tobie.
N: Co? A Harry?
T: Harry to tylko zasłona przed tym wszystkim.
N: A on o tym wie?
T: Nie. Niall co będzie z nami?
N: Ja mam dziewczynę sorry…
Wstałaś szybko z łóżka. Zbiegłaś na dół, ubrałaś się i uciekłaś jak najdalej się da. Obejrzałaś się, ale on za Tobą nie biegł. Stwierdziłaś, że nie wrócisz na razie do domu. Włuczyłaś się po Londynie i płakałaś już tak z 4 godziny.
„Chłopcy pewnie już wrócili”- pomyślałaś.
Niedługo potem zadzwonił do Ciebie Harry, odebrałaś.
H: Hej kochanie, co się dzieje, gdzie jesteś?
Nie odpowiedziałaś mu. Rozłączyłaś się. Nie wiadomo jak znalazłaś się na ulicy, gdzie mieszka Twoja była przyjaciółka. Była, bo pokłóciłaś się z nią o to, że przeprowadziłaś się do chłopaków. Nie miałaś gdzie się podziać, więc poszłaś do niej. Zapukałaś do drzwi. Modliłaś się, aby ktoś był w środku. Byłaś głodna i zmęczona. Nagle drzwi się otworzyły, a za nimi stała Roxi.
T: Hej Rox.
R: Hej! Co ty tutaj robisz? Płakałaś?
T: Mogę wejść?
R: Jasne. Chodź powiesz mi co się stało.
Opowiedziałaś jej o wszystkim. Ona dała Ci coś do jedzenia i kazała Ci się położyć.
Obudziłaś się, nie wiesz ile spałaś, ale było jasno. Do pokoju weszła Roxi.
R: O już nie śpisz. Dam Ci jakieś ubrania, umyjesz się i coś zjesz.
T: Dzięki, że to dla mnie robisz, nie myślała, że będziesz chciała jeszcze ze mną gadać.
R: Przestań przecież jesteś moją BFF.
Wstałaś i przytuliłaś ją z całych sił, potem poszłaś do łazienki. Następnie udałaś się do kuchni. Gdy jadłaś śniadanie ktoś zapukał do drzwi. Roxi poszła otworzyć.
R: Co Ty tu robisz?
H: Hej jest [T.I]?
R: Jest.
H: Proszę, pozwól mi z nią pogadać.
Wyszłaś z kuchni.
T: Wejdź.
Poszliście do pokoju, aby spokojnie porozmawiać.
H: Co się stało? Czemu uciekłaś?
T: Harry proszę Cię nie wkurzaj się na mnie. Ja Cię nie kocham. Znaczy kocham, ale jak brata.
H: Domyśliłem się.
T: Ja kocham Nialla.
H: On chyba odwrotnie, ale mam pomysł, żeby nasz kochany blondynek był zazdrosny.
T: Co chcesz zrobić?
I powiedział Ci na ucho cały plan. Podziękowałaś Roxi i razem z Hazzą udałaś się do domu. Chłopcy przywitali Cię, tylko Niall siedział i w ogóle się nie odzywał.
T: Hej Niall- powiedziałaś.
N: Cześć.
Razem z Harrym zaczęliście swój plan. Hazza całował Cię co chwilę, przytulał, mówił, że Cię kocha. Niall nie mógł już na to patrzeć i poszedł do swojego pokoju. Pobiegłaś za nim.
T: Niall co się stało?
N: Kiedy wczoraj uciekłaś uświadomiłem sobie, że też Cię kocham, ale teraz to nie ma znaczenia. Jesteś przecież z Hazzą.
T: Głuptasie, to był żart. Kocham Cię najbardziej na świecie.
W końcu się pocałowaliście. Tak długo na to czekałaś *.*
_________________________________________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba.
Czemu dodajecie tak mało komentarzy???
Proszę dodawajcie je bo to dla nas ważne!!! :D
Agan :*


3 komentarze:

  1. Cudowne. Kocha Twojego bloga i powiem Ci, że masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć zostałaś nominowana do Libster Awards. Więcej u mnie.
    http://love-oflondon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Slabe, bo Harry jest poszkodowany :/
    A po za tym rozbuduj to opowiadanie, bo dodalas minimum tego co moglas zrobic. Ogolnie ciekawy pomysl i dosyc oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń