środa, 17 kwietnia 2013

Imagin Niall ♡ CZĘŚĆ 1



R - REDAKTOR 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłaś na lotnisku w Londynie, ponieważ mieliście awaryjne lądowanie. Z powodu złej pogody. Przez najbliższe dni miała być burza. Zakwaterowałaś się w hotelu. Nigdy nie potrafiłaś siedzieć w miejscu, więc mimo okropnej pogody poszłaś do restauracji zwanej Nando's. Usiadłaś, złożyłaś zamówienie, było ciężko, ponieważ czułaś zapachy wszystkich smacznych potraw i chciałaś je spróbować. Do lokalu wszedł blondyn, który uśmiechnął się do ciebie =. Nigdzie nie było wolnych stolików, więc zapytał czy może się dosiąść. Oczywiście zgodziłaś się.
N: Jestem Niall
T:A ja [T.I]
N: To chyba nie jest Angielskie imię ?
T: Tak. pochodzę z Polski - powiedziałaś nieśmiało
N: Ludzie mówią, że są tam piękne dziewczyny i zgodzę się z nimi
T: Dziękuje- powiedziałaś i zarumieniłaś się
N: Może przejdziesz się ze mną , jeśli oczywiście masz czas.
T: Przyjechałam  tu tylko na kilka dni, ponieważ samolot musiał awaryjnie lądować. I dopóki pogoda się nie poprawi, będę musiała tu zostać.
N:Jak chcesz i nie boisz się tak silnych deszczów, mogę cię oprowadzić.
T: Fajnie by było bo w Londynie jestem po raz pierwszy
N: To może jutro? Bo dzisiaj mam wywiad i przez niego będę miał mało czasu.
T: Wywiad ??
N: A no tak nie powiedziałem ci ! gram w zespole One Direction
T: To fajnie. Odkąd tu jestem dużo o was słyszałam.
N: A może chciała byś ze mną tam pójść ?
T: Niestety, ale nie chce, aby twoi fani mnie widzieli - powiedziałaś z obawą
N: Spokojnie wejdziemy tylnymi drzwiami, tak, aby nikt nas nie zauważył !
T: Wole nie
N: Proszę, będzie mi bardzo miło, a potem coś zwiedzimy
T: Dobra pójdę
N: To widzimy się za godzinę w tym samym miejscu
T: Do zobaczenia
* 1 h później*
Przyszłaś na wyznaczone miejsce ubrana w to.
N: WOW! [T.I] pięknie wyglądasz.
T: Dziękuje za komplement
N: To jak idziemy
T: Pewnie :D
Po 15 minutach byliście na miejscu. Weszliście niezauważalnie do środka. Udaliście się do pomieszczenia w którym byli chłopcy, wszystkie oczy zbiegły się w twoją i Niall'a stronę.
N: Co się tak patrzycie jakbyście ducha zobaczyli !!
H: Nigdy nie widzieliśmy tak ładnej dziewczyny - zarumieniłaś się
T: Jestem [T.I.]
H: Miło mi ja jestem Harry, a to Liam, Zayn i Louis.
N: [T.I.] będzie nam towarzyszyła za szybą podczas wywiadu
H: To fajnie- Harry uśmiechnął się do ciebie
Chłopacy na plan - zawołał ktoś z ekipy.
Pożegnali się z tobą i udali na scenę. Obserwowałaś ich, czułaś na sobie wzrok Niall'a i Harrego
R: Niall powiedz nam co to za dziewczyna, z którą przyszedłeś do naszego studia
N: To jest moja koleżanka [T.I.], która przyjechała na kilka dni do Londynu
R: A jak ją poznałeś?
N: Poznałem ją w Nando's
R:No dobrze, teraz kilka pytań od fanów...
Po skończonym wywiadzie czekałaś, aż Niall wyjdzie i pójdzie cię oprowadzić, lecz zamiast Niall'a wyszedł Harry.
H: Co zamierzasz dziś roić?
T: Dziś trochę pozwiedzam miasto
H: W taką ulewę !?!?
T: Tak. Z cukru nie jestem.
H: A może ja cię oprowadzę?
T: Niestety, ale Nialler obiecał mi, że to zrobi
H: O to szkoda. A podasz mi swój numer telefonu?
T: Pewnie- napisałaś mu numer na kartce.
H: Na pewno zadzwonię.
Harry pocałował cię w policzek, w tej samej chwili co Niall wyszedł z garderoby
T: To co Niall idziemy?-powiedziałaś odchodząc od Hazzy
N: Pewnie - powiedział ze smutkiem w głosie.


________________________________________________________________
Wiem beznadziejny!!!!! jestem chora i trudno mi coś napisać
Bardzo przepraszam ♥ "Niallowa♣"

1 komentarz: