sobota, 27 kwietnia 2013

Imagin HARRY ♥ :*


Dedykuje tego imagina Sylwii Fryczak :)
______________________________________________________________________
Jutro miała się odbyć mega impreza u Twoich znajomych. Już dziś wybierałaś ubranie, biżuterię, malowałaś paznokcie. Trochę Ci to zajęło. Nawet nie zauważyłaś, że jest już tak późno. Umyłaś się i poszłaś spać.
Rano wstałaś, zjadłaś śniadanie i poszłaś się szykować. Włosy nakręciłaś lokówką, pomalowałaś oczy i usta. Zbliżała się godzina imprezy. Ubrałaś płaszczyk i wyszłaś. Postanowiłaś się przejść, bo nie było daleko. Droga zajęła Ci jakieś 10 minut. Po dotarciu na miejsce przywitałaś się i poszłaś się czegoś napić.
Impreza się rozkręcała. Wypijałaś drinki jeden po drugim, a potem na parkiet…
Następnego dnia obudziłaś się z bólem głowy. Nie wiedziałaś gdzie jesteś. Nic nie pamiętałaś. Nagle do pokoju wszedł jakiś chłopak. Udawałaś, że śpisz. ON podszedł do Ciebie i pocałował w usta.
Otworzyłaś oczy. Chłopak był naprawdę ładny. Miał piękne, zielone oczy i fajne loczki.
C: Hej kochanie, w końcu się obudziłaś.
T: Yyy… Hej, a tak w ogóle to co ja tu robię?
C: Byłaś trochę pijana. Nie znałem Twojego adresu, więc przywiozłem Cię tutaj.
T: A ty? Jak masz na imię?
C: Harry… Wczoraj bawiliśmy się non stop razem.
T: Aha, wiesz ja nic nie pamiętam. Dlaczego powiedziałeś do mnie kochanie?
H: Wczoraj całowaliśmy się i powiedziałaś mi, że Ci się podobam. Ale skoro nic nie pamiętasz to może zapomnijmy o tym…
T: Ale mi to nie przeszkadza. Słodki jesteś. Możemy spróbować, ale opowiedz mi wszystko ok?
H: Śpiewałem razem z moimi kumplami. Jesteśmy zespołem One Direction. Po koncercie mieliśmy się normalnie bawić. Usiadłem koło Ciebie, a Ty zagadałaś do mnie. No a resztę to już znasz…
T: No tak J
Dałaś mu buziaka. 
_______________________________________________________________
No to kolejny :)
Mam nadzieję, że się podoba.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Jeżeli chcecie dedykacje to piszcie :D
Agan :*

2 komentarze:

  1. Ooooo Piękneeee ;)
    jAKIE TO SŁOODKIE ;P
    Podoba mi się ;D
    POZDRAWIAM BELLA♥
    _______
    Zapraszam do siebie i licze na komentarz;
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie dziękuje za dedyke kochane:*

    OdpowiedzUsuń