środa, 10 kwietnia 2013

Imagin NIALL ♥


Mieszkałaś ze swoimi rodzicami, ale już niedługo. Twój brat Zayn razem z chłopakami wracają z trasy koncertowej. To właśnie oni zaproponowali Ci mieszkanie z nimi. Od razu się zgodziłaś. Nadszedł dzień powrotu chłopców. Nie mogłaś się doczekać. Przed ich wyjazdem dostałaś klucze, więc dziś poszłaś tam. Usiadłaś w ich salonie i czekałaś. Najbardziej na Nialla. Nagle usłyszałaś trzask. To byli Oni! Do pokoju pierwszy wszedł Twój brat. Podbiegłaś do niego i mocno przytuliłaś. Po nim wszedł Harry, Liam i Louis. Każdy z nich dał Ci buziaka w policzek. Po nich wszedł ON! Rzuciłaś mu się w ramiona.
N: Wow! Nie spodziewałem się takiego powitania.
Chłopcy szczerzyli się do siebie. Chyba wiedzieli o co chodzi.
T: Niall stęskniłam się za tobą.
Z: A ja? Jestem twoim bratem!
T: Za Tobą też nie martw się.
N: Ja też się stęskniłem.
Wziął Cię za rękę i zaprowadził do swojego pokoju.
N: Wiesz, nie chciałem tego mówić przy chłopakach, ale oni i tak wszystko wiedzą. Bardzo mi się podobasz.
T: Uff… Myślałam, że nigdy mi tego nie powiesz J
Chłopak przysunął Cię do siebie i namiętnie pocałował, a potem przytulił.
N: [T.I] KOCHAM CIĘ.
T: Ja Ciebie też!
I znowu się pocałowaliście *.* W tym momencie do pokoju wparowała reszta chłopców.
H: Wiedziałem, że będą razem…
Z: Dobra wygrałeś zakład. To mów co chcesz.
H: Teraz jeszcze nie wiem ale jak wymyślę, to od razu Ci powiem.
Z: Ok. Gratulacje siostra- podszedł do Ciebie i dał Ci buziaka w policzek
T: Dzięki brat, ale i tak jestem wkurzona na was, że się założyliście.
Z: Oj dobra. Ty nie umiesz się na mnie gniewać :)
________________________________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba.
Wiem trochę krótki, ale to nic.
CZYTASZ= KOMENTUJESZ
Agan :*






3 komentarze: