piątek, 12 kwietnia 2013

Imagin ZAYN ♥


Od jakiegoś czasu spotykasz się z pewnym chłopakiem. Wiesz o nim tylko to, że jest z Wielkiej Brytanii i ma na imię Zayn. Jest przystojny i ma brązowe oczy. Umówiłaś się z nim dzisiaj pod Big Benem o 20.00. Przyszłaś na miejsce o ustalonej godzinie. ON już na Ciebie czekał. Gdy Cię zobaczył podbiegł i mocno przytulił na powitanie. Razem wybraliście się na spacer. Zayn zaprowadził Cię w cudowne i tajemnicze miejsce, z którego było widać cały Londyn.
T: Boże, jak tu pięknie. Gdzie znalazłeś takie miejsce?
Z: Nie musiałem długo szukać. Mieszkam tu niedaleko. Może wpadniesz do mnie?
T: Mogę zobaczyć jak mieszkasz. Może dowiem się czegoś więcej o Tobie.
Z: To chodź.
Złapał Cię za rękę i zaprowadził pod piękny, duży dom.
Z: To tutaj.
Otworzył drzwi.
Z: Zapraszam do środka!
Razem weszliście do domu. Było tam pięknie. Do momentu, aż z góry nie zeszła jakaś blondynka.
D: Hej Zayn.
I dała mu buziaka w policzek. Ty jak to zobaczyłaś od razu uciekłaś. Zayn dogonił Cię. Złapał za twój nadgarstek i odwrócił w swoją stronę.
Z: [T.I] to nie tak jak myślisz!
T: A jak? Jak?
Widziałaś jak chłopak ma łzy w oczach.
T: Pytam jeszcze raz Zayn jak?
Z: Jestem członkiem zespołu One Direction. Mieszkam z moimi kumplami z zespołu Hazzą, Liamem, Louisem i Niallem. Ta dziewczyna to dziewczyna Harrego. 
T: Skoro tak to czemu pocałowała Cię w policzek?
Z: Bo jesteśmy przyjaciółmi. Proszę Cię wybacz mi, że Ci o niczym nie mówiłem, ale myślałem, że jak Ci powiem kim jestem, to będziesz ze mną tylko dlatego, że jestem gwiazdą.
T: Myślisz, że taka jestem? To się grubo mylisz!
Zaczęłaś biec przed siebie. Zayn znowu Cię dogonił, lecz już nie rozmawiał z Tobą, tylko przyciągnął Cię do siebie i pocałował. Ty odwzajemniłaś pocałunek.
Od tej chwili już zawsze byliście razem. Zamieszkałaś z nim i jego przyjaciółmi. Bardzo dobrze się z nimi dogadujesz. Masz nadzieję, że nic tego nie zepsuje.
_______________________________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba.
Dziękujemy za wszystkie komentarze :*
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Agan :* ♥

2 komentarze: