wtorek, 16 kwietnia 2013

Imagin ZAYN ♥♥♥


Od niedawna mieszkałaś w Londynie. Byłaś tam sama. Nie znałaś nikogo. Twoi rodzice są w Polsce. Dziś ma przyjechać do Ciebie Twoja siostra. Posprzątałaś mieszkanie i czekałaś na nią. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Pobiegłaś otworzyć. Za nimi nie stała Twoja siostra tylko jakiś ładny chłopak.
C: Hej chyba pomyliłem drzwi. Jestem Zayn.
T: [T.I], a kogo szukasz?
Z: Mojego kumpla Harrego. Miał przyjść do swojej dziewczyny. Mam do niego ważną sprawę. Nie odbiera komórki, a ja już nie wiem gdzie mieszka jego dziewczyna.
T: To może wejdziesz na chwilę?
Z: Czemu nie?
Chłopak wszedł do środka. Ty zaprowadziłaś go do salonu.
T: Chcesz coś do picia?
Z: Nie… Długo tu mieszkasz?
T: Niedawno się wprowadziłam. Nikogo tu nie znam. Ty jesteś pierwszym kogo poznałam od czasu przyjazdu.
Z: To bardzo się cieszę, że mogę być pierwszy.
T: To fajnie J
Z: Wiesz może się za bardzo nie znamy ale od dłuższego czasu nie spotkałem tak pięknej dziewczyny- zaczerwieniłaś się po jakimś czasie zbliżyliście się do siebie i Zayn chciał Cię pocałować, lecz akurat w tym momencie zadzwonił Twój telefon.
Wzięłaś go do ręki, lecz od razu nie odebrałaś. Przysunęłaś się do Zayna i pocałowałaś go. Telefon nie dawał za wygraną i non stop dzwonił. Odebrałaś go wreszcie. To była Twoja siostra. Niestety nie przyjedzie, bo ma ważne sprawy do załatwienia w Polsce.
T: No to super!- byłaś wkurzona, lecz z drugiej strony możesz spędzić więcej czasu z przystojniakiem ;)
Z: Co się stało?
T: Siostra mnie wystawiła. Ale za To mam Ciebie!
Z: To co robimy? Może oprowadzę Cię po Londynie?
T: Jasne! Czemu nie.
Gdy wychodziliście z Twojego domu Zayn zobaczył swojego kumpla Hazzę, który wychodził z domu naprzeciwko. Zayn podbiegł do niego i powiedział mu tą ważną sprawę, którą do niego miał. Potem zawołał Ciebie.
Z: Harry muszę Ci przedstawić moją dziewczynę [T.I].
H: Hej jestem Harry, nie wiedziałem, że Zayn ma taką ładną dziewczynę.
T: [T.I], bo tak naprawdę znamy się od godziny i nie wiem do końca czy jesteśmy parą.
Zayn objął Cię i pocałował.
H: No, no wiedziałem, że Zayn jest podrywaczem, ale żeby aż tak?
Z: No dobra koniec tego! [T.I] idziemy?
T: Jasne.
H: To do zobaczenia w studiu.
Odeszliście.
T: O jakim studiu on mówił?
Z: Jestem Zayn Malik. Śpiewam w zespole One Direction. Nagrywamy właśnie nową piosenkę.
T: Wow. Nie spodziewałam się, ale to mi w niczym nie przeszkadza. Mam chłopaka gwiazdę!
I pocałowaliście się, a potem poszliście na długi spacer po Londynie.
_____________________________________________________________
No i kolejny :)
Wiem, że sie powtarzam, ale zostawiajcie komentarze ;)
Pozdro Agan ♥

1 komentarz:

  1. Troche nie realne ale i tak wspaniałe ! Uwielbiam takie słodkie, krótkie opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń