piątek, 10 maja 2013

C:Otwórz, a dowiesz co jest w poście:D

Hejka misiaki widzę, że ostatnio mało wchodzicie na naszą stronę.
Przepraszamy, że nie dodajemy imaginów codziennie !!!!
Kolejny pojawi się jutro, o kim będzie przekonacie się już wkrótce :D
Dziś dodam zdjecia :P i piosenkę :*

Na początek piosenka.
Nie potrafię przestać spiewać tego nananana nananana :D

Pod zdjęciem bedzie do niego opis :*


 Taka prawda KOCHAM ICH!!!!


Nie mogłam się oprzeć !!!!!
musiałam narysować to logo
wiem, że trochę nieumiejętnie to zrobiłam ale jest


A co sądzicie o tym ??
Robiąc to zdjęcie wiał silny wiatr i kiedy próbowałam sfotografować je wszystkie stokrotki się rozdmuchiwały 


 lekcja z Agan :)Dzięki kochana:*

 To my (z lewej Niallowa z prawej Agan) jak zauważyliście bluzka z Londynem,Naszyjnik nieskończoności i bransoletka z tym samym znakiem lecz podpisana "Directioner"

Zdjęcie zrobione by lepiej było widać bluzki :D

Pewien czas temu bardzo mi się nudziło wiec lakier do paznokci poszedł w ruch :D
a kiedy wysechł maznęłam dookoła niebieskim markerem

Pewnie zastanawiacie się czemu czekolada ??
Dziś w szkole na w-f biegaliśmy. Po połowie przebiegniętej drogi zrobiło mi się słabo, więc przerwałam i poszłam usiąść. Nasz nauczyciel jak zwykle nie zwrócił na mnie uwagi i kiedy wracaliśmy do szkoły nadal kręciło mi się w głowie, szłam z tyłu wraz z Agan bo jako przyjaciółka oczywiście mi pomogła.Wszyscy weszli do szkoły, a my kiedy przekroczyliśmy próg szkoły, to trener się nagle mną przejął. Poszłam do pielęgniarki, nauczyciel chyba miał wyrzuty sumienia, ponieważ co chwila wchodził i pytał się czy wszystko OK. Higienistka zwolniła mnie z 2 ostatnich lekcji i  kazała zjeść tabliczkę czekolady.
Teraz już wiecie dlaczego zrobiłam zdjęcie tego oto smakołyka :D
Ps. Agan jeśli to czytasz to dzięki za wszystko :*
_______________________________________________________________
Noms i to by było na tyle !!!do jutra !!!!pa moje ciasteczka :* ♥

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia...;D
    I ŚWIETNE bluzki... Też chce!
    ;>
    Hehe ;p czekam na imagin.
    Pozdrawiam Bella♥
    ____________
    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń