środa, 29 maja 2013

imagin Niall :D

Na początek  piosenka :D




PRZYPOMINAM O DEDYKACH !!!
I O NASZYM AVKU !!!http://ask.fm/niallowaiagan


Siedziałaś właśnie przy kominku rozmyślając o całym życiu z nim. Bardzo bolało cię serce, po tym co ci zrobił, a mianowicie zdradził. Muszę dać radę powtarzałaś sobie w kółko, Odkąd nie jesteście razem zamknęłaś się w sobie. Co chwile spoglądałaś w okno, które było zalane Londyńskim deszczem. Było ci ciężko dać sobie radę z tym wszystkim. Kiedy padał deszcz Niall był przy tobie, a teraz, teraz siedzisz sama zamknięta w czterech ścianach i użalasz się nad sobą. Postanowiłaś więc wyjść z domu w miejsce, gdzie się poznaliście, wzięłaś płaszcz i powędrowałaś na jedną z alejek. Idąc tam zobaczyłaś postać siedzącą na schodach pożarowych, na tych samych schodach gdzie razem przesiadywaliście. Podchodząc bliżej zobaczyłaś blondyna. 
T: Niall ?- zapytałaś
N: [T.I.] !!! nie wiedziałem, że cię tu spotkam, proszę daj mi wszystko wyjaśnić!!
T: Nie Niall, to co już było nigdy się nie odstanie, nie musisz się wysilać -oznajmiłaś oschle łzy płynęły po twoich policzkach, ale nie było tego widać, ponieważ krople deszczu pokryły całą twoją twarz.
N: Proszę nie przeżyje więcej bez świadomości, że nie będę mógł codziennie się przy tobie budzić i robić inne różne rzeczy dla ciebie i z tobą.
T: Nie drąż tego tematu, wszystko się posypało, koniec tej bajki, przykro mi bo to co między nami było wygasło.
N:[T.I.] niewierze człowiek od tak nie  potrafi przestać kochać drugą osobę!
T:To uwierz !!! Nie potrafię ci wybaczyć, ciągle mam ten obraz przed twarzą, ten sam obraz, który  widziałam  jak całujesz się z tą szmatą !!Dobrze wiedziałeś, że robi mi na złość i jeszcze się z nią lizałeś! Jak mogłeś !! -krzyczałaś z wyrzutami. 
N: Byłem pijany, nigdy bym ci tego nie zrobił, za bardzo cię kocham! Codziennie tu przychodzę, tylko to miejsce pozwala mi zapomnieć o tamtym zdarzeniu, nie chciałem cię zranić,w tym miejscu powracają mi wspomnienia o naszym związku, których nie chcę nigdy stracić bo były cudowne i magiczne.
T:Wiem.Jeszcze ten deszcz. W końcu tak się poznaliśmy. Pamiętam to jak by było wczoraj. Siedziałam na tych schodach i płakałam za stratą pracy. Wtedy ty przechodziłeś i spytałeś co się stało. -rozmarzyłaś się
T: Ale to nic nie zmieni. Nasypałeś soli do rany i teraz musisz ją wytrzeć, bo ona bardzo boli.Trudno mi ponownie tobie zaufać, nie chcę przeżywać lęku, że możesz ponownie mnie oszukać.Pozostawiłeś już bliznę na moim sercu od środka.Już nic nie będzie tak jak dawniej!
N: Spróbujmy od nowa. A obiecuje ci, że już nigdy cię nie skrzywdzę, będę o ciebie dbał i troszczył się, bez twojej miłości nie potrafię żyć. Kocham cię !
T: Niall ja też cię kocham,trudno mi jest wybaczyć, moja miłość w tym momencie jest większa od rozumu i chcę spróbować, ale nie przeżyje więcej już kolejnej zdrady,pamiętaj !
N: [T.I.] już nigdy nie popełnię tego błędu, obiecuję!- po tych słowach przybliżyliście się do siebie i utonęliście w namiętnym pocałunku. Niall dotrzymał słowa nigdy więcej cię nie zranił.
_______________________________________________________________
I jest !
Mam nadzieje, że się podoba pisałam go o północy, ponieważ dziś niezbyt mam czas dlatego tylko jak przyszłam ze szkoły dodaje. Dobrze, że już jest wolne mam nadzieję, iż przez ten czas napisze coś nowego dla was!!! Na razie w głowie mam wiele pomysłów, ale za mało czasu.
2.06.13r. pojawi się imagin z Harrym :D ale spokojnie jeszcze wcześniej Agan coś doda  :D
Jutro dodam fajne zdjęcia więc obserwujcie co się dzieje na naszym blogu ! :D
Ten imagin powyżej jest trochę krótki, ze względu na mało dialogu :P
Niallowa :*

6 komentarzy:

  1. Zajebisty !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgodzę się z poprzednim komentarzem czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest krótki, ponieważ ma rozbudowane dialogi :)czekam na imagin dodany przez Agan

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog, koleżanka mi go poleciła, która go czyta i sądzę, że miała rację bym i ja zaczęła. !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ! o której dodasz te zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń