poniedziałek, 13 maja 2013

Imagin Niall ☼


HEJKA !!!robaczki :D!! dziękujemy, że czytacie nasze imaginy i odwiedzacie naszego bloga,dzięki za komentarze i wgl za wszystko !!!!!!!!

SPROSTOWANIE :
P: -OZNACZA PRZYJACIÓŁKA
T: -OZNACZA TY
N: -OZNACZA NIALL
[T.I.] -OZNACZA TWOJE IMIĘ
[T.I.P.] - OZNACZA IMIĘ PRZYJACIÓŁKI

Byłaś fanką 1D, słuchałaś ich muzyki, wieszałaś ich plakaty na ścianie. Niedługo miał odbyć się ich koncert w mieście w którym mieszkałaś. Nie mogłaś się doczekać, miałaś kupione bilety, niestety były one prawie na samym końcu areny. Ważne dla ciebie było, żeby usłyszeć jak śpiewają na żywo. Był poranek, to właśnie dziś miałaś pójść,na wspaniały występ,twoich idoli. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Nikogo nie było w domu prócz ciebie, nie miałaś wyjścia więc poszłaś otworzyć.Po uchyleniu drzwi, ujrzałaś sylwetkę średniego wzrostu chłopaka o blond włosach. Zaniemówiłaś, ponieważ znałaś te rysy twarzy, to był 1/5 wokalistów One Direction, Niall Horan !!!.Trochę się zawstydziłaś, ponieważ miałaś na sobie piżamę z 1D.
Chłopak uśmiechnął się i powiedział
N:Fajnie wyglądasz! mam pytanie czy mógłbym od ciebie zadzwonić do mojego kumpla Harrego, bo rozładował mi się iPhon!?!
T:ttt...aaaa  taaaaaa..... TAK! Pewnie, oczywiście, czemu by nie, naturalnie !!!!!!!
N:Wszystko porządku ??-zapytał
T:Oczywiście tylko nie mogę uwierzyć, że mój idol przekroczył próg mojego domu !!!!!!
N:Miło mi to słyszeć. Jak masz na imię?
T: Jestem [T.I.] !Już daje ci telefon
N:OOOoooo..... widzę, że fanka numer 1 !! na koncert  to pewnie też się wybierasz ?
T:Wybieram, ale już nie muszę, ponieważ poznałam swojego największego idola !!!-powiedziałaś ze smajlem na twarzy.
*5 minut później*
N:Dobra dzięki za skorzystanie z telefonu, widzimy się na koncercie.
T: Nie wiem czy mnie zobaczysz bo będzie mnóstwo ludzi. Dużo dziewczyn pragnie was zobaczyć, ale do zobaczenia :)
Po wyjściu Niall'a z domu, zadzwoniłaś do przyjaciółki i opowiedziałaś jej wszystko.Potem weszłaś na FB i TT. Zajęło ci to dużo czasu i zostały 2 godziny na przygotowanie.Przyszła do ciebie [T.I.P.] i razem szykowaliście się. Ubrana byłaś w to, a twoja BFF w to. Dotarliście na miejsce. Niestety mieliście tak kiepskie bilety, że nie widzieliście co się dzieje na scenie.Koncert się skończył, więc smutne wróciliście do twojego domu, gdzie [T.I.P] miała również spać. Przebrałyście się w piżamy  i poszliście spać.Kolejnego dnia obudził was dzwonek do drzwi.Udałaś się do holu,zdenerwowana otworzyłaś drzwi, ale zaraz znalazłaś się w 7 niebie, ponieważ okazało się, że sprawcą pobudki był Niall.
T: Niall !!!!! co ty tu robisz!?!
N:Nie widziałem cię wczoraj, więc przyszedłem
T:To miłe, ale dlaczego to robisz?
N: Ale co takiego?
T:Dlaczego tu przyszedłeś?!!
N: Pomogłaś mi, więc przyszedłem się odwdzięczyć. Chciałem cię zaprosić na kolację.
T:Jej... dzięki za zaproszenie, przepraszam,że tak na ciebie naskoczyłam, z chęcią się gdzieś z tobą wybiorę.
N: Nic się nie stało.- po tych słowach przytuliliście się, w tym samym momencie z pokoju wyszła [T.I.P]
P:[T.I.]!!!!!- zaskoczona krzyknęła
T: [T.I.P] to jest Niall, Niall to jest [T.I.P.]
N:Hej !
P: Siema ! co tu się dzieje ??
T: Nic. Niall zaprosił mnie na kolację.
N:Ja będę już szedł, do zobaczenia o 18.
T: Na razie.
P:Czy ty wiesz, że właśnie masz randkę z Niallem Horanem !!!!!!!!!!!!!!
T: To nie jest żadna randka, to tylko koleżeńska kolacja w zamian za pomoc.
P:Mów sobie co chcesz, ale ja wiem swoje, choć pomogę ci się przygotować.
T:No nie wiem, może masz rację, może rzeczywiście on sądzi, że to randka, może nie powinnam iść!
P: Żartujesz sobie!!!! musisz iść, taka okazja może się już nie powtórzyć!!!!! a teraz chodź pójdziemy wybrać jakiś strój z twojej szafy.
T:No dobra
Po wielu męczarniach wybrałyście wygodny elegancki zestaw. Wraz z [T.I.P.] poszłyście zrobić śniadanie, bo przecież nic nie jedliście. Obejrzałyście film i zaczęliście szykować obiad.Dziś z delegacji mieli wrócić twoi rodzice, a ponieważ zostawili klucze w domu, nie mogłaś go opuścić.Poprosiłaś przyjaciółkę, by  została u ciebie w domu i poczekała, aż ktoś wróci.Oczywiście zgodziła się. Bardzo ją kochałaś, tyle dla ciebie poświęcała, nigdy się nie kłóciliście.Nadchodziła 17 więc poszłaś się szykować,[T.I.P.] doprowadziła, twoje włosy do ładu.O 18 byłaś już gotowa,Niall przyszedł i zawiózł was do drogiej restauracji.Spędziliście wspaniale czas, byliście na plaży, po udanym dniu Niall odprowadził cię do domu, przy samym wejściu złączyliście wasze usta w pocałunku.Zostaliście parą.Weszłaś do domu, twoi rodzice już byli, więc przywitałaś się i pobiegłaś wszystko opowiedzieć swojej BF.
*2 MIESIĄCE PÓŹNIEJ*
Z Niall'em dogadujesz się świetnie, tworzycie wspaniałą parę. Miedzy [T.I.P.] a Zaynem również zaczęło iskrzyć, więc teraz chodzicie na podwójne randki.
_______________________________________________________________
Kolejny beznadziejny. Miałam nadzieję, że będzie w miarę, ale wyszedł taki jaki jest :( Dziś miałam test z Historii i angielskiego, więc może to też przez stres.Wkrótce napisze coś lepszego. Mam taką nadzieję :*  Jak widzicie dodałam zdjęcie szczoteczki do zębów,moja kuzynka ma podobną,chciałam ja  jej zabrać !!!!!Myślę, że wy też byście chcieli tak postąpić ^^ ♥Do zobaczenia niedługo !!!/Niallowa♣

3 komentarze:

  1. Mmmm/...
    Co ty GADASZ! Świetny imagin!
    Taaki słoodki. Uwielbiam takie ;)
    Pozdrawiam♥
    ________________
    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak mi się podoba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! liczę na kolejne!!!

    OdpowiedzUsuń