poniedziałek, 27 maja 2013

Imagin Zayn *.*

Niedawno skończyłaś szkołę. Wyjechałaś do Londynu, aby trenować biegi. Masz dużo medali, ale żadnego złotego.
Miesiąc temu poznałaś Zayna. Jest piosenkarzem. Śpiewa w zespole One Direction z czwórką swoich przyjaciół.
Wybrałaś się do parku, aby pobiegać. Zayn biegał z tobą, ale dzisiaj nie mógł, więc pobiegłaś sama. W czasie treningu lubiłaś słuchać muzyki. Włączyłaś 1D i śpiewałaś pod nosem. Nagle na kogoś wpadłaś. To był Zayn.
T: Hej, przecież nie mogłeś dzisiaj, to co tu robisz?
Z: Bo nie mogłem, ale się urwałem dla ciebie- lekko się zaczerwieniłaś.

Z: To co biegniemy?
T: Jasne!
Biegaliście tak z 2 godziny. Na końcu usiedliście na ławce i rozmawialiście. W pewnym momencie Zayn przysunął się do ciebie i musnął twoje malinowe usta.
T: Co to było?- powiedziałaś z uśmiechem.
Z: Zakochałem się w tobie.
T: Ale wiesz, że nie możemy być razem, bo ja niedługo wyjeżdżam na zawody?
Z: Nie jedziesz tam na zawsze. Kocham Cię i jeśli chcesz mogę jechać z tobą i cię wspierać.
T: Mógłbyś to dla mnie zrobić???
Z: No jasne! Dla najważniejszej osoby w moim życiu zrobię wszystko, ale jeszcze mi nie powiedziałaś najważniejszego.
T: Nie wiem o co ci chodzi- droczyłaś się z nim- No dobrze też cię kocham, mój ty wariacie.
Zayn przyciągnął Cię do siebie i pocałował.
Niedawno wróciliście z zawodów. Zdobyłaś złoty medal.

Dziś wprowadzasz się do Zayna i chłopaków, a niedługo jedziesz ze swoim ukochanym na wymarzone wakacje. Będzie super!!!
____________________________________________________________
Wiem, że jest krótki...
Nie chciałam wprowadzać żadnych poprawek, bo nawet Niallowa mi powiedziała, że mogę to zepsuć
Ale mam nadzieję, że wam się podoba :)
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
Kocham Agan :*
Jak macie jakieś pytania:
http://ask.fm/niallowaiagan

1 komentarz:

  1. Jeeej mam złoto xdxd
    A na dodatek nieźle zapowiadający się wyjazd :-)
    Nie pogardziłabym xoxo

    najlepszepolskieimaginyinedirection.blogspot.com
    Zapraszam do sb :-)

    OdpowiedzUsuń