środa, 1 maja 2013

Imagin Zayn część 2

Odkąd wróciłaś do domu rodzice nie powiedzieli nawet słowa. Udałaś się do swojego pokoju i rozmyślałaś. Z tej czynności wyrwał cię telefon.
T:Hallo?
Z:Hej [T.I.]! Zayn z tej strony. Czy miałabyś ochotę wyjść gdzieś ze mną?
T:Nie wiem - powiedziałaś ze smutkiem, ponieważ wiedziałaś jaką masz opinie ludzi. Pewnie pomyśleli by, że chcesz go wykorzystać
Z: Proszę zgódź się!
T: No niech ci będzie
Z:To świetnie wpadnę po ciebie o 7 P.M.
Spojrzałaś na zegarek była 17.36
T:Dobrze będę czekać. Do zobaczenia
Z: Do zobaczenia
Kiedy byłaś już gotowa zadzwonił dzwonek, nie zdążyłaś otworzyć drzwi, więc spojrzenia Zayn'a  i twojego ojca się spotkały. Zayn się przedstawił, na szczęście zeszłaś i nie doszło do oczerniania przez twojego tatę. Spojrzałaś porozumiewawczo na rodziciela, który po chwili odszedł. Razem z Zaynem opuściliście posesje. Przemieszczaliście się alejkami Londynu. Czułaś się wspaniale do czasu kiedy ujrzałaś dziewczyny z twojej szkoły. Widziałaś ich dziwne spojrzenia. Wolałaś uniknąć kolejnych komentarzy.
T:Zayn chodźmy stąd
Z:[T.I] coś się stało?
T:Chodzi o to... Nieważne po prostu chodźmy- powiedziałaś i pociągnęłaś Zayna za sobą w drugą stronę.
Z:[T.I.] stój.-zatrzymał się, ponieważ miał na sobie okulary i kaptur by nikt go nie poznał, zdjął je, by móc ci popatrzeć prosto w oczy, złapał twe ręce i powiedział.
Z:Nie przejmuj się sprawami, które ranią ci serce- po tych słowach złączył wasze usta w pocałunku. Szybko rozdzieliłaś was, ponieważ czułaś wzrok ludzi, nie ubiłaś tego uczucia.Pędem pobiegłaś do domu, Zayn próbował cię dogonić, ale fani tamowali mu drogę. Rozpłakana wbiegłaś do pokoju.Po godzinie dostałaś SMS'a od Zayna.

 "[T.I.] przepraszam cię za moje zachowanie, po prostu czułem się za ciebie odpowiedzialny wybacz mi 
Zayn xx.
Nie miałaś zamiaru odpisywać więc weszłaś na FB i TT,ale od razu  zamknęłaś laptopa, gdy zobaczyłaś zdjęcie, a pod nim opis i różne złe komentarze.
"Teraz przystawia się do gwiazdy Zayna Malika"
Wyszłaś na balkon i zobaczyłaś Zayna, który gdy cię zobaczył krzyknął.
Z: [T.I.] odkąd pierwszy raz cię zobaczyłem ZAKOCHAŁEM SIĘ W TOBIE!!!!!
Zeszłaś do niego na dół
T: Zayn ja nie mogę! Wszyscy twierdzą, że jestem puszczalska, że wykorzystuje ludzi. Nie chcę by przeszkodziło ci to w karierze.
Z: A jest tak ??
T:Oczywiście, że nie
Z: To nic złego się nie stanie
T:Nie znasz tych ludzi. Odkąd sprzeciwiłam się dziewczynie z klasy w gimnazjum. Próbowała uprzykrzyć mi życie. A że miałam dużo kolegów, wymyśliła całą te historie.
Zayn nie dawał za wygraną. Wszedł na TT w telefonie, zrobił wam zdjęcie, które wstawił i podpisał 
"Miłość mojego życia"
Po chwili pojawiło się mnóstwo hejtów z twojej szkoły, ale on się nie przejął tym i chciał byś została jego dziewczyną. Oczywiście zgodziłaś się i utonęliście w namiętnym pocałunku.
______________________________________________________________________
Hejka!!!!!! Skoro chcieliście 2 część to oto ona mam nadzieję, że się podoba dodawajcie swoje opinię w komentarzach :*/Niallowa♣

3 komentarze:

  1. Jeju!!!! jak czytam wasze imaginy, po prostu buzia mi się nie zamyka, takie są wspaniałe. Cudowne jesteście !!!! Przynajmniej mam co czytać :D Liczę na kolejne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń