piątek, 3 maja 2013

Imagin Harry ♥.♥


Miałaś wspaniałego chłopaka. Byłaś z nim bardzo szczęśliwa. Pewnego dnia po powrocie z zakończenia roku szkolnego (to była ostatnia klasa) w Twoim domu czekał na Ciebie ON. Zabrał Cię na spacer. Byliście w parku. W pewnej chwili zobaczyłaś pięknie nakryty stół.
 Pomyślałaś „Ale ta dziewczyna ma szczęście”.
Igor złapał Cię za rękę i zaprowadził w tamtą stronę. Nikt nie był tak szczęśliwy jak Ty byłaś w tamtej chwili. Nagle chłopak wyciągnął pierścionek i zapytał czy chcesz za niego wyjść. Od razu się zgodziłaś.

Miesiąc później pojechałaś do Londynu aby załatwić sprawy ze studiami. Poszłaś do parku. Usiadłaś na ławce. W pewnym momencie zorientowałaś się, że nie masz pierścionka.
Zaczęłaś go szukać. Nagle ktoś popukał Cię po ramieniu. Odwróciłaś się. Zobaczyłaś ładnego, zielonookiego chłopaka w loczkach. Nie mogłaś oderwać wzroku od jego oczu.
On uśmiechnął się i zapytał:
C: To chyba Twoje. Jestem Harry.
T: Taak, dziękuję. Dużo dla mnie znaczy. Jestem [T.I].
H: Długo jesteś w Londynie?
T: Przyjechałam tu żeby załatwić sprawy ze studiami.
H: A skąd jesteś?
T: Z Polski.
H: Nie wiedziałem, że w Polsce są tak piękne dziewczyny.
Zaczerwieniłaś się J
H: Pójdziesz ze mną na kawę?
T: Chętnie i tak nie mam nic innego do roboty.
W kawiarni rozmawialiście, śmialiście się. W pewnej chwili Hazza przysunął się do Ciebie i złożył na Twoich ustach słodki pocałunek.
W tamtym momencie całkowicie zapomniałaś o swoim narzeczonym. Hazz odprowadził Cię do domu. Na pożegnanie dał Ci buziaka. Nagle zauważyłaś Igora:
T: Igor, co Ty tu robisz?
I: Przyjechałem, bo się stęskniłem, ale widzę, że ty w ogóle.
T: To nie tak. Harry znalazł tylko mój pierścionek.
I: A właśnie oddaj mi go.
T: Co? Igor KOCHAM CIĘ!
I: No właśnie widzę jak mnie kochasz. Oddaj mi ten pierścionek.
Harry przyglądał się temu wszystkiemu. Oddałaś Igorowi pierścionek i z płaczem wbiegłaś do domu. Hazza pobiegł za Tobą.
H: [T.I] uspokój się, wszystko się ułoży. Wiem, że to głupie bo znamy się jeden dzień, ale zakochałem się w Tobie.
T: Straciłam Igora, ale mam Ciebie Harry. Kocham Cię. I nie jesteś głupi, bo poczułam tak samo.
Pocałowaliście się. Jesteście razem i jesteście bardzo szczęśliwi.
______________________________________________________________
I kolejny!!!
Mam nadzieję, że się podaoba :)
CZYTASZ=KOMENTUJESZ :)
Agan :*


5 komentarzy:

  1. Fajne :DD Zapraszam do mnie: http://imaginyodmajki.blogspot.com/<---mam nadzieję, że zajrzysz, bo dopiero zaczynamy :P

    /Mrs Payne xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez urazy ale taki denny ;/ mogłabyś zrobić dłuższy i rozwinąć fabułę ... #SorryNotSorry

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dla ciebie propozycje co by mogło się tu znaleźc, żeby to nie było denne i nabrało kolorów, bo się zgadzam z tym, że nie jest to fajne ;c . Na początku ogólnie wszystko OK ,ale w parku Harry mógłby dłużej rozmawiac z nią, bo nikt nie idzie na kawe od razu z nowo poznanym facetem i to w innym kraju. Potem mogłabyś podac jakiś dialog w tej kawiarni, żeby pokazac o czym rozmawiali, jak się zapoznali itp.Potem mogłabyś napisac jakiś dialog w domu typu jak Harry ją pociesza, ogląda z nią jakiś film na pocieszenie, je kolacje itp. ogólnie spędza z nią wieczór, a pod koniec mówi "Kocham cię" ,albo dac taką wstawkę; Wtedy poczułaś, że Harry jest twoim bliskim przyjacielem, spędzaliście coraz więcej czasu i coraz bardziej się poznawaliście. Harry już wiedział o tobie wszystko,a po 3 tygodniach postanowiliście , ze spróbujecie byc razem itd. bo "H: [T.I] uspokój się, wszystko się ułoży. Wiem, że to głupie bo znamy się jeden dzień, ale zakochałem się w Tobie.
    T: Straciłam Igora, ale mam Ciebie Harry. Kocham Cię. I nie jesteś głupi, bo poczułam tak samo.
    Pocałowaliście się. Jesteście razem i jesteście bardzo szczęśliwi." jest bez sensu - sorry ... takie propozycje :) nie ze cie poprawiam, ale chce pomóc jakby coś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo+ jak+ie to słooodkie...
    Podoba mi się ;D
    Pozdrawiam Bella♥
    _______________
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń