sobota, 18 maja 2013

Imagin Zayn część 1

Z-Zayn
T-Ty
O-Ojciec

Mieszkasz w Londynie od 6 lat, ponieważ twoi rodzice przeprowadzili się z powodu pracy. Twój tata był projektantem, został zaproszony na bankiet, w którym miał poznać nowy zespół, dla którego zamierzał szyć ciuchy. Zabrał ze sobą całą waszą rodzinę, byście mogli mu pomagać w projektach, ponieważ był to ważny bankiet ubrałaś na siebie sukienkę. Po dotarciu na miejsc, oczekiwaliście na zespół. W ciągu kilku minut ujrzeliście 5 sylwetek chłopaków. Okazało się, że są w podobnym wieku co ty. Ojciec zaprosił  na jutro chłopców do waszego domu, by poznać ich styl i charakter. Wiedziałaś, że to  One Direction, ponieważ bardzo lubiłaś piosenki, które śpiewają. Rodzice rozmawiali z menadżerem zespołu. Nie potrafiłaś wydusić z siebie nawet słowa, więc udałaś się w stronę Balkonu. Za tobą ruszył Zayn.
Z:Hej! jak się nazywasz?
T:[T.I.]
Z:Miło mi, ja jestem Zayn
T:Tak wiem. Lubie wasz zespół-powiedziałaś nieśmiało
Z:Naprawdę!! Cudownie to od ciebie usłyszeć. Nie pochodzisz z Anglii prawda?
T:Nie sześć lat temu przeprowadziliśmy się tutaj z Polski
Z:Tak myślałem, ponieważ masz inny akcent, niż Brytyjki.Nudno tu może pójdziemy się przejść?
T:Z miłą chęcią.
Wyszliście z budynku nie mówiąc nic nikomu. Było już ciemno, chodziliście elegancko ubrani, ale nie przeszkadzało wam to. Po raz pierwszy w tym mieście czułaś się wyluzowana. Bawiłaś się wspaniale z Zaynem do czasu, kiedy zadzwonił twój telefon.~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
T:Hallo
O:[T.I.], Gdzie ty się do cholery podziewasz
T:Jestem w parku
O:A co ty robisz w parku o 1 w NOCY!!
T:Nie chciałam tam siedzieć, więc poszłam do parku
O:Zaraz po ciebie będę- rozłączył się
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
T:Zayn musisz iść mój ojciec zaraz tu będzie i jak cie zobaczy to będziemy mieli przechlapane. Jutro się zobaczymy jak do nas przyjdziecie, dzięki za wspaniały wieczór, od dawna się tak nie bawiłam.
Z:Dobrze do zobaczenia jutro, słodkich snów.
T:Dziękuje, nawzajem. Pa
Chłopak odszedł, poczułaś się dziwnie, kiedy go nie było,ale po chwili ujrzałaś postać swojego taty, podbiegłaś do niego i razem wróciliście do domu. Chłopcy mieli do was przyjść o 14, więc twoja mama przygotowała obiad. W nocy nie mogłaś usnąć, gdyż myślałaś o Mulacie. Cyba się zakochałam-powiedziałaś sama do ciebie.Ubrałaś się i zeszłaś na dół do jadalni, pomóc mamie nakrywać do stołu. Po skończonej pracy usiadłaś na sofie w pokoju gościnnym i zaczytałaś się w książce. Dochodziła 14, rozległ się dzwonek do drzwi. Poszłaś je otworzyć , gdyż tata rozmawiał przez telefon, a mama szykowała deser. W drzwiach ujrzałaś chłopców, każdy cię przytulił na powitanie.
___________________________________________________________________
Dziś dodaje spóźnionego imagina, bardzo przepraszam, że wczoraj tego nie zrobiłam, w nagrodę dziś przychodzi do mnie Agan i razem coś napiszemy :P tak więc dziś pojawią się 2 imaginy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz